Recenze (90)
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Skvělé šedesátky a hollywood. Super zahrané. A ten konec... Přesně takhle to mělo skončit i ve skutečnosti
Kouzelník Žito (2018) (TV film)
Špatně spím a ta hvězdička je za to, že mě pohádka dokonale uspala
Pravý rytíř (2016) (TV film)
Tak nevím, možná až zbytečně negativní hodnocení. Viděl jsem daleko horší a tady lépe hodnocené pohádky. Například jenom Vaculík si zaslouží dvě hvězdičky.
Korunní princ (2015) (TV film)
Po dlouhých letech vtipná, milá a docela originální pohádka. Moc jsem se bavil
Dovolená za trest (2014)
Sandler - Barrymore stokrát jinak pokaždé lehké, stravitelné, málo kalorické.
Veronica Marsová (2014)
Stará dobrá Veronica, takže nebylo co řešit
Kouzelná romance (2007)
Miloučká pohádka.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Moc jsem nečekal, ale vše bylo ještě překročeno. Děsivá nuda o ničem.
Pátrání po Sugar Manovi (2012)
Opravdu neskutečný příběh.
Neviditelní (2014) (seriál)
Docela se mi to líbí a jako relax dobré