Recenze (424)
Pod vlivem lásky (2008)
„Sláva všemu perverznímu!“ Ultimátní love story.
Simple Men (1992)
.
Pět holek na krku (1967)
Ponurost na krku.
Spoorloos (1988)
Když strach, tak jedině ve dne ~ když nejistota, tak až na dřeň.
The Unbelievable Truth (1989)
Unbelievable.
Suspiria (1977)
Už vím, kde kradli Hélène Cattet s Brunem Forzanim.
Michael (2011)
Mistrovské dílo a to i přesto, že jsem asi patnáct minut před koncem vytušil, ve kterou chvíli příjde závěrečný střih. Jak moc je tohle Haneke, nechám na vás.
Slepá (2014)
Pokud jste příznivci filmů, které „ignorují“ hranice mezi realitou a představami, ptejte se po Slepé. A otevřete oči. Nikdy mě nenapadlo přemýšlet o slepotě tímhle způsobem. Tohle vám knížka nenabídne. Bude zajímavé pouštět si film znovu a znovu a odkrývat další detaily.
Jauja (2014)
Meta-western v pravém slova smyslu. Alonsův mezník.
Inherent Vice (2014)
Na tenhle film jsem se připravoval už loni v létě, když jsem si pouštěl Long Goodbye, podle všeho Andersonova inspirace. Inherent Vice je krásně přehulený noir, paranoidní konverzačka i pozvolna najíždějící trip. Zkrátka film o lásce.