Recenze (3 895)
Deník doktorky (2008) (seriál)
Deník doktorky klame tělem. První řada, ještě vcelku uvěřitelná a vtipná, by byla i za tři hvězdičky. Nicméně s dalšími díly stoupá míra hysterie hlavní postavy doktorky Grétky Haaseové a člověk si říká, kdy už bude překročena ona hranice, kdy si Grétka uvědomí, jak se to proboha chová (a jak se lidé chovají k ní). A nakonec se zamyslí nad tím, jestli ho to vážně zajímá až tak moc, aby s tou protivnou hlavní postavou vydržel celých 44 minut.
Moje rodina (2000) (seriál)
Miluju Bena Harpera! Je to venku. Toho uštvaného muže, který má být hlavou rodiny, ale moc se mu to nedaří. Bojuje nejen s dětmi, ale i s manželkou. O kousek životního prostoru, o peníze, o svou mužnost. A já se u toho královsky bavím.
Ajťáci (2006) (seriál)
Dost těžké k tomuto seriálu říct něco originálního. Něco víc, než že je to super a seznámení s Jen, Royem a Mossem stojí za to. Takže nic originálního vymýšlet nebudu a jen podotknu, že podle mého názoru se budete opravdu bavit.
Black Books (2000) (seriál)
Bernard... Bernard, Bernard, Bernard! Nabručený Ir, velké dítě...ničemnej parchant! Fran je výborně asexuální a svým způsobem zvrhlá ženská, která mě moc baví a Many? Musím to psát? Spousta vína, cigaret, ironie. Seriál u kterého prskám smíchy na obrazovku. :)
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Pro mě už navždy jeden z nejoblíbenějších seriálů. S bratrem jsme na něj schopni koukat pořád. Plný výborných hlášek, veskrze sympatické postavy. Myslím, že jen velmi málo lidí si jej nezamiluje. :)