Recenze (345)
Rammstein: Völkerball (2006) (koncert)
Nádherná show na nádherném místě!
Pendulum: Live at Brixton Academy (2009) (koncert)
Doufám, že letos na Rock for People 2011, to rozjedou podobně. EDIT: Na Rock for People to bylo mnohem lepší!!!
Spider-Man (2002)
Má cenu se dívat na další díly? Pochybuji.
Ztracený prapor (2001) (TV film)
k
Bitva o Hill 60 (2010)
Není tajemstvím, že válečné filmy miluji. Tento snímek je navíc z 1.sv války a tak je jedním z mála. Rád bych viděl víc takových filmů (naštěstí mě Spielberg obdaří War Horse). I když jde o film z Austrálie tak je hodně kvalitně natočen, s pěkným příběhem a místy mrazivou atmosférou. To, že je to podle skutečné události přidává další plus. Na jedno shlédnutí je to ideální film.
Odsun (2010)
Filmů o židovském utrpení je veliká spousta. Odsun bohužel nepřinesl nic co bych už neviděl u jiných snímků. Existuje velké množství o podobné tématice, které jsou lepší např: Pianista, Schindlerův seznam, Šedá zóna. A pokud jde o Jean Rena, tak se nemusíte moc vzrušovat, nedostal tam moc prostoru.
Rio (2011)
Tak asi nejlepší animák, který jsem letos (2011) viděl. Rozhodně jsem se hodně smál a bavil. Příběh nebyl nějak extra rafinovaný, přesto se mi líbil a postavy byly také hezké. Jediné co mohu vytknout je to, že se na tento nadprůměrný animák stejně časem zapomene.
Zdrojový kód (2011)
Nelogičnost filmu je sice velká, ale jako film na večer funguje dobře. Zkrátka nic převratného od filmu nečekejte a dostanete hodně.
Monty Python a Svatý Grál (1975)
A mě toto sedlo daleko více jak Život Briana. Přece jen Svatý Grál je zajímavější téma. Hlášky, souboje, černý rytíř, létající krávy a úplně nejlepší je jízda "na koni."
Řím (2005) (seriál)
... "Chlapče, pokud jde o tvého otce.. "