Recenze (345)
Světová invaze (2011)
Něco jako Den nezávislosti vs. Distrikt 9. Bohužel nic moc promyšlené a je to obyčejný film o mariňácích. No škoda! Zase US. Army vyhrála.
Útěk do divočiny (2007)
No i když jsem si to nechal uležet v hlavě, stejně jsem na nic kloudného nepřišel. Snad jen, že filmy o putování mě baví. Ale tento mi nějakým způsobem přišel nudný. I když příběh je tu silný, nelíbilo se mi jakým způsobem mi byl naservírován. Prostě nesedlo.
Fanoušci (2000)
Film o fotbalových fanoušcích. Konkrétně dva kluci, kteří udělají cokoliv aby se na stadion St. James Park dostali. Nicméně tento film není jen o fotbalu. Je to spíše sociální drama o britské společnosti. Zatím jsem neviděl jiný britský film tomuto podobný.
Firefly (2002) (seriál)
Tak úvodní díl mě nikterak neuchvátil. Dám tomu ještě šanci a podívám se na další díly. Ale rozhodně tento sci-fi seriál není dle mého gusta. Je to thriller s prvky westernu a tyto filmové žánry mě nikdy moc nebavily, takže asi ani Firefly mě nebude bavit. Je to něco na styl SG-Universe a to už jsem dávno zavrhl. Zatím tři.
Bídníci (2000) (seriál)
Kdo jiný než francouzi mohou udělat kvalitní adaptaci knihy od Victora Huga. Navíc s kvalitním obsazením.
Do toho (2001)
k
Kniha přežití (2010)
U post-apokalyptických filmů ztrácím objektivitu, tak se na mě prosím nezlobte. Z nepochopitelných důvodů se mi tenhle film líbil. Jak už dějově, tak i obsazením. Prostě jsem se bavil i přes tu nudu! Nemám ani co vytýkat. Tyto typy filmů mě prostě ukojí vším co od filmu očekávám. Prostředí, hudba, herci, akce, dobrodružství =>paráda. Na závěr chci říct, že jsem poprvé v životě nedal na uživatele csfd a i přes mizerné hodnocení, jde o výborný film!
Hon na čarodějnice (2011)
Pohodový filmek na jedno shlédnutí. Na můj vkus moc krátké a řekl bych, že konec je takový nudný. Čekal jsem velkou bitvu a nějaký ten emoční moment. Bohužel nic z toho. Jinak klasika Cage, který hraje jako když nehraje, nadruhou stranu mě překvapil Ron Perlman. Pro jedno shlédnutí za tři. Po dalším bych šel asi ještě dolů.
Černá smrt (2010)
Dobrý nápad, který se v určité části filmu zasekl a dál už to bylo strašně okaté a svým způsobem i křečovité. Sean Bean zde hraje jako když nehraje a ještě brzo skončí. No abych řekl pravdu. Nečekal jsem mnoho, ale myslím, že toto období klidně zasluhovalo pěkný mysteri příběh. Místo toho mě čekalo zklamání. Škoda.
Dogma (1999)
Šílená komedie a divím se, že to natočil Kevin Smith. Zatím nejslabší film od Kevina. Nebýt ovšem dobrých herců asi bych šel s hodnocením níže. Bohužel, ale je to vtipné, ulítlé, zábavné a svým způsobem i poučné. Proto dávám tři hvězdy této komedii s mojí oblíbenou dvojicí Affleck, Damon. Néé, dělám si legraci. Samozřejmě, že Jay and Silent Bob!