Recenze (875)
Nikdo není dokonalý (1998) (pořad)
Ze začátku, když se to začlo vysílat to byla sranda k popukání - různé stupidní odpovědí lidí na ulicích, zkušenosti některých hostů.....ale časem se měl moderátor vyměnit, protože Krampol už neměl co tomuto pořadu dát a proto to šlo z kopce.
Prci, prci, prcičky 2 (2001)
O kousilinek horší než první Prcičky, ale pořád stejná zábava, rozhodně také nedám na tento film dopustit.
Prci, prci, prcičky (1999)
Dle mého názoru nejlepší prcičky ze všech:-) Je tam všechno, super odreagování, super zábava a té lásky....;-)
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Jako ten co prošel křesťanstvím a ví, že Archu si vzal do nebe Bůh, jsem Spielbergovi uvěřil, že je pořád někde zde na zemi a že ji zrovna našel Indiana Jones. Dobrodružstvín a dlouhá léta nepřekonané:-)
Max Payne (2008)
Tak to si nezaslouží žádný komentář!!! Jako fanda hry Max Payne mě tento film tak akorát nasral. Co to jako mělo být??!! Amaury Nolasco požil zázračnou kapalinu Valkyr a byl zabit jednou kulkou, ale Max požil taky a ho nezabil ani výstřel z borokovnice, samopalu ani pistole?? Zpomalené akce jaké můžete zažít ve hře a užít si je, si naopak ve filmu neužijete vůbec. Žádna normální tam není. Hvězdičku si to zaslouží jen kvůli mé úctě a oblívenosti ke hře Max Payne...;-)
Pád do tmy (2005)
Ze začátku to vypadalo jako nevinný výlet party kámošek do jeskyně. Ale jak se to pak rozjelo ani jsem se nestačil divit a cítil jsem se taky trošk těsně jako v jeskyni....Hvězda je stržena jen za konec, který mohl být lepší.
Star Wars: Klonové války (2008)
Kreslené podání Star Wars není špatné, ale určitě je lepší v podání se živýmu herci, je to trošku realnější:-) Ale určitě se nudit nebudete, najdete zde známe tváře tohoto velkého světa, akci a dobrý konec, který bude mít určitě pokračování.
Animatrix: Druhá renesance 2. část (2003)
Vysvětlení, jk začala válka mezi lidmi a stroji. A jak nás stoje využili pro vlastní potřebuji...svině:-)
Beer Story (2005) (amatérský film)
Krátky šot o putovnání lahváče z obchoďáku až k jeho zničení.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Tak starý seriál, a pořád IN. Nechápu jak může být na 11. místě??? Tihle "čtyři" (Lister, Rimmer, zmutovaná kočka + počítač Holly) Vás nikdy nezklamou a pozvednou náladu, 100% si to pusťte, nebudete litovat.