Recenze (242)
Odstřelovač (2007)
prvni pulka je lepsi, nez druha. nejprve jsem chtel dat 4, ale nakonec mam ten dojem, ze 3 bohate postaci
Smrtonosná zbraň (1987)
klasika, ale druhy dil je jeste o fous lepsi
Černá labuť (2010)
co to jako melo byt? ma to sice nektere dobre momenty, ale jako celek to vubec nedrzi pohromade. kdyz to skoncilo, moje prvni reakce znela zhruba takto: to byla ale kravina. po tomto veledilu a fontane pomalu dochazim k zaveru, ze aronofsky neni reziser pro me. cest vyjimce v podobe requiemu za sen.
AZ-kvíz (1997) (pořad)
ales se zase zboril
Míň je víc (2015) (pořad)
hodne slabe a korunu tomu bohuzel nasazuje smetana, ktereho mam jako hlasatele sportovnich zprav docela v oblibe, nicmene v tomto poradu je gumovej az hanba
Odpad (2014)
pekny film, detsti herci uveritelni a ta spina, korupce a sracky taky, akorat tomu konci se mi moc nechtelo verit.
Equalizer (2014)
proti denzelovi je norris zabar
Světová válka Z (2013)
epidemie z 1. linie
Interstellar (2014)
paradni filmarina, zejmena scenar. vsem doporucuji. trochu pomalejsi zacatek, ale od sceny navratu z vln se mne nedostavalo slov. po hodne dlouhe dobe jasnych a silnych 5*
Přenašeči (2009)
celkem dobry film s podivnym zaverem