Recenze (2 924)
Návrat idiota (1999)
Tak tohle je ještě s Indiánským létem nejlepší Gedeonův film.
Vanilkové nebe (2001)
Musím se přiznat, že jsem se v tomto filmu pěkně ztrácela. Trošku moc zamotané.
Aeon Flux (2005)
Pěkné efekty, ale dějově je trochu moc sci - fi a proto mě nezaujal.
My holky z městečka (1985) (seriál)
Pěkný seriál o mladých dívkách, které mají kapelu. Z prostředí tuším hanácka.
Kde je Fred? (2006)
Po delší době film, při kterém jsem se pořádně zasmála.
Láska rohatá (2009) (TV film)
,,Zlatý voči´´. ,,Tak ty máš dneska taky pěknou ránu, holka´´. Moc pěkná pohádka. Nejlepší je ta pekelná inspekce.
Nováci (1995) (seriál)
Seriál i dobrý i slabý.
Arabela (1980) (seriál)
Nejkrásnější český seriál pro děti. Nebylo doposud natočeno nic hezčího.
Indiánské léto (1995)
Ještě společně s Návratem Idiota je to nejlepší Gedeonův film.
Vyprávěj (2009) (seriál)
Seriál přináší super pohled na dobu našeho mládí. Zažili jsme to všichni, ty fronty na banány atd... Má pěkně udělané kostýmy, což oceníme především my ženy. Opravdu je na co se koukat.