Recenze (8 460)
Magické stříbro (2009)
Takový pohodové rodinný film pro děti, mě to bohužel dvakrát nevzalo.
Kursk (2018)
S ponorkami je to vždycky u mě složité ale tady asi největší roli hraje příběh, délka akorát herci v pohodě ale přesto takový dramatický trochu akční napínavý moment jsem postrádal hodně. Čekal jsem celkem hodně a dlouho jsem čekal na tu jiskru ale nic, přesto hodně slušně dobře natočeno a nezamrzí a celkem potěší ale jednou stačilo.
Děla z Navarone (1961)
Bohužel a velká škoda u mě že mě tohle už natolik neoslnilo jako co následovalo potom. Délka zbytečná moc se neděje a moc mě to právě nezaujalo, což je škoda dost jsem se těšil.
Level Up (2016)
Bohužel ale procenta sedí přesně, co tohle mělo jako znamenat. Nevím koho to napadlo ale silně se to nepovedlo, herec příběh a vše okolo hnus.
Kojot (2017)
Šílené místo a ještě k tomu šílení lidí kvůli kousky půdy. No herecký to bylo super a začátek a konec asi nejlepší potom vlastně zbytek dvě hodiny mluvení a řešení a chyběla dávka akce a podobně a bylo by to přeci jenom solidnější. Příště přidat dobrého začátku a ubrat na délce filmů, jinak super.
Avalanche (1978)
Velmi povedené, a místy slušně vymyšlené. Reálné záběry snaha na akci a trocha laviny slušně zapůsobilo. Herecký je film hodně v pohodě, sice to byla starší podívaná ale kvalitnější, co se podobných sněhových filmu týče.
Geo-Disaster (2017)
Za známe herce, a trochu snahy, jinak je to další skandál mezi katastrofickými filmy. Ono v těchto hovnech se někdy najde slušný film, ale je to výjimečně. Přesto se i s bolesti a snahou vydržet podívám na konec světa, kde efekty jsou bolestivé.
Disaster Wars: Earthquake vs. Tsunami (2013)
Jinak to ani tady nejde hodnotit než sračkou, hold některé tyhle filmy jsou bolesti filmového světu.
Oceans Rising (2017)
Neustále přípravy a pořád dokola a k ničemu pořádnému se nedostaneme vůbec. Aspoň herecky to bylo slušný a jsem tam vteřinové záběry byly slušně působivé, snad někdy tohle dokáže překvapit.
Holky na výletě (2017)
Taková ženská oddychovka která nenudí.