Recenze (3 492)
Summer (2008)
Vôbec som nečakala, že tento malý film o obyčajnom živote bude vlastne taký neobyčajný.
Dobrý ročník (2006)
V podstate priemerná romantika, ktorá má ale veľmi príjemnú atmosféru. 3,5*
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Fúha .. bez hanby priznávam, že som sa miestami asi aj nudila. Ale Kylo Ren stále srdcovka.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Pre mňa asi najlepšia časť z celej série. Bavilo ma všetko, predovšetkým Kylo Ren.
Irčan (2019)
Ani na sekundu ma film nenudil, takže 209 minút mi neprišlo nekonečných. Príbeh bol veľmi prehľadný, takže ma mafiánsky svet neotravoval, tak ako ma zvykne. Herecky výborné, dokonca aj Pacina som zvládla. Ohromné kostýmy a výprava, a vlastne aj hudba. Pekná práca, Martin.
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
A ja som sa teda bavila ... skoro rovnako ako pri jednotke.
Královna pouště (2015)
Ak chcel Herzog natočiť romantický film o dvakrát zlomenom ženskom srdci, ktoré si chodila slečna Bell liečiť do púšte, tak sa mu to podarilo. Bohužiaľ mi to ku nemu ale vôbec nesedí. Ostatné nefunguje ... príbeh trochu nudný a aj to dobrodružstvo sa niekam vytratilo. Ale chválim herecké výkony, kostýmy a hudbu.
Escobar (2017)
Narcos už asi ťažko niečo prekoná. Bohužiaľ. Film bol nemastný, neslaný, nezáživný .. za to Javier ten bol záživný.
Kouzlo Vánoc (2015) (TV film)
Nuž .. veľký elegán a fešák bol ten Daniel.
Metro (2013)
Celkom bieda .. aj príbeh, aj dialógy. A niektoré scény tak trápne, že som sa musela usmievať popod fúz.