Recenze (3 492)
Čaroděj ze země Oz (1939)
Byť tak pri tom, keď sa to natáčalo ... to by som ja chcela. Skvelé postavy, pesničky, ale predovšetkým úžasný vizuál.
Nenávist, kterou jsi probudil (2018)
Všetko na mňa pôsobilo veľmi strojene, učebnicovo ... ako sa to má a nemá robiť. A tvorcovia sa nám všetko snažili podať na lopate, akoby sme nevedeli čítať medzi riadkami. Režisérov počin z roku 2013 sa mi páčil o malý kus viac. Rieši to ale vážny problém, herecky je to slušné, hudobne zaujímavé a miestami fakt dojímavé. 3,5*
X-Men: Poslední vzdor (2006)
Ak Phoenix je najsilnejším mutantom, tak z videného mi vychádza, že Wolverine je ešte silnejší, no a toho by zase ľavou zadnou zvládol Magneto, lenže ten radšej hrá šachy. Celkom vydarená záležitosť, ja som sa bavila.
451 stupňů Fahrenheita (2018) (TV film)
Fahrenheit 451 je okrem iného aj o tom, že spoločnosť sa snaží ľuďom do hláv natlačiť nepodstatné sprostosti, zaujať ich nezmyslami a oni zabudnú na podstatu. Nebudú sa pýtať prečo sa to robí, ale ako sa to robí. Nie o pálení kníh, ale o snahe vytvoriť z ľudí stádo, ktoré sa ľahko ovláda. O tom celom to je. Príbeh síce jednoduchý, ale obsah podstatný. Bahrani nie je nešikovný, iba nemal po tejto knihe vôbec siahnuť. Vy ale môžete. Bola napísaná pred 66 rokmi a dnes je aktuálnejšia viac než inokedy. A Shannon? ... ten nesklamal. 2,5*
Bouřlivé srdce (1992)
Príbeh celkom nezáživný, aj keď pred koncom to naberie grády. Záživné je ale prostredie, Val Kilmer, Graham Greene a Deakinsova kamera, ktorý mal mimochodom dva dni dozadu 70 rokov, takže všetko naj.
Temná legenda (1998)
Oceňujem, že vrahovi všetko klaplo na sto percent, ešte aj to, čo nemal pod kontrolou. Ďalej nechápem, ako mohli Natalie a Paul odísť od pani Reese, a ani s ňou nepočkať na záchranku ... halooo, však bola postrelená. A v neposlednom rade, od zajtra kontrolujem v aute zadné sedačky ... keby náhodou. 2,5*
Jak Víťa Česnek vezl Ljochu Vrtáka do důchoďáku (2017)
Nuž ... aj takto ľudia žijú a podobné veci zažívajú. Prehnane farebné, hudobne šialené, dostatočne zaujímavé. 3,5*
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
"Hotový Comic-Con" ... súhlasím. Poriadne to šlape, má to zaujímavé spracovanie a kopec výborných songov.
Být či nebýt (1942)
Výborne napísané, a rovnako výborne zahraté. 4,5*
Aquaman (2018)
Dovolím si použiť slová dvoch užívateľov: digitální bordel a přeplácané ... aj na mňa to takto pôsobilo, ale výrazne som netrpela. Čo by som tak ešte .. Momoa je fakt fešák, aj v mokrých vlasoch. A .. keby Mera nemala tú diplomatickú priepustku, tak sú na tej colnici doteraz, a to by bol veru iný príbeh. 2,5*