Recenze (3 520)
Experiment (2010)
Pozerať sa na Foresta Whitakera, by som dokázala neustále ... je jednoducho skvelý ... a tým nechcem povedať, že ostatní neboli ... mňa to fakt bavilo
Exmanželka za odměnu (2010)
Film som si pozrela v rámci týždňa s Butlerom, no a Aniston moc nemusím ... kravina to bola.
Na divoké vlně (2012)
no ale tak dalo sa ...
Chlap na roztrhání (2012)
Normálna romantika ... nič svetoborné.
Zápisník jedné lásky (2004)
Romantika ako sviňa. Musím si to pozrieť ešte raz, či naozaj za 5*.
Blue Valentine: Milostný příběh (2010)
Nejako som tomu neprišla na chuť ... asi nevhodný čas a nevhodná nálada.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Veľká spokojnosť ... síce také typické americké, ale naozaj som sa bavila. A chémia medzi hercami na jednotku.
Můj přítel delfín (2011)
Rodinný film na nedeľu ... pre deti predovšetkým. Sem-tam sme si s mladšou dcérou pozreli online ako sa Winter darí. Bohužiaľ 11. novembra 2021 zomrela.
Chuť znovu žít (2012)
Taký milý plnotučný film, možno predvídateľný príbeh, ale mne to parádne padlo vhod. Morgan výborný, džeky lemančiková stále dobre vyzerá, deti múdre a poslušné. Fajn to bolo .. no.