Recenze (390)
Znamení (2002)
Proč proboha ten konec? Film má dobře budovanou atmosféru, Mel G. je taky dobrý... ale ten konec. Je to najednou jak z nějakýho Béčka až Céčka...
Zvětšenina (1966)
Rozhodne je nutnost videt vicekrat! Napoprve me to rozhodne tak nedostalo jako na podruhe, na potreti....pri cteni scenare mi teprve dosla unikatnost a chytrost dialogu. A ta vsudy pritomna lhostejnost (kytara, vrazda)..... SKVELE!!!
Žena za pultem (1977) (seriál)
celý seriál je celkem neškodná slaďárna s přeplněnýma výlohama... ale hlavní představitelka je opravdu tak příšerná, že mě z ní běhá nejen mráz po zádech!!!!!!!!!!!!!!!!
Život na zámku (1995) (seriál)
Proč jsou už i u nás TELENOVELY???
12 opic (1995)
Koukněte se na moje nej režiséry!! Pan Gilliam projevil své nadání už při Monty Pythonech... Ale Brazil - to je fakt klasa - pokud máte rádi tohle, Brazil Vás nadchne!!!
2001: Vesmírná odysea (1968)
Kubrick je geniální, ale trochu mě tímto filmem zklamal. Slyšela jsem na něj jen samé ody a asi jsem čekala poněkud více... i když už tolik lidí okopírovalo scény (hlavně použilo Straussovu hudbu), že vidět ho před 30 lety, byla bych asi nadšená!!!
21 gramů (2003)
Rozhodně dobrý film, kterému k dokonalosti chybí snad jen větší realičnost! Sice výborná režie, herecké výkony, ale za srdce mě to nechytlo :-(
48 hodin v Paříži (1988)
Film, u kterého s klidem můžete strávit sobotní večer, možná i dva!
60 sekund (2000)
Totální bullšit, který nemá hlavu a patu! Možná dobré akční scény.
8 MM (1999)
Příjemná změna oproti všem americkým akčním hrdinům! To, že Cage ve filmu hlavního prasáka zabije ( a nenechá ho "spravedlivému" soudu) je pro mě docela zásadní!