Recenze (325)
Tuxedo (2002)
Já v tom ten nadhled prostě nenašel.
Asterix a Obelix (1999)
Pěkné a stylové oživení legendy.
Prci, prci, prcičky 2 (2001)
Několikrát jse mse upřímně zasmál a to není málo.
Pan Wonka a jeho čokoládovna (1971)
V porovnání s oderní verzí ne tak megalomanský a přesto pořád kouzelný příběh.
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
Je to hroznej šit, ale co se dá dělat, vychovalo mě to, porvé jsem se dověděl o sexu, drogách, podvádění. Zkrátka, co rodiče zanedbali, Beverly dohonilo.
Columbo (1971) (seriál)
Velmi příjemná detektivka k víkendovému žehlení, navíc charkter Columba je tak vyšperkovaný, že ho musím milovat, i kdybych nechtěl.
Columbo - Smrtící korunka (1990) (epizoda)
Klasické svědčení stylu "dobrovolné přiznání" mi vždy vykouzlí úsměv na tváři. Jinak průběh zajímavý.
To je vražda, napsala (1984) (seriál)
Velmi solidní nástup, sympatické postavy, zajímavé případy a hlavně logická rozluštění. Mnohokrát se taky dalo dopředu vydedukovat, kdo to udělal, bohužel s postupujícími léty se propadla tato konverzačka do těžkého podprůměru.
Ally McBealová (1997) (seriál)
Začíná se otáčet v kruzích dřív, než by bylo příjemné. Ale jinak je seriál plný velice vtipných situací a každý díl jsem se těšil na nové Fishismy.
Někdo to rád horké (1959)
Obzvláště Jack Lemmon je naprosto kouzelný....ale ty Merilyniny chlévy, nic moc teda... Jinak je to ovšem epesní komedie plná skvělých gagů.