Recenze (33)
Koupili jsme ZOO (2011)
film tak neuvěřitelně kýčovitý, že se mi chtělo blejt.. najdete zde všechno: smrt ženy a matky, poznamenaný syn, přechytračelá malá holka, zničený manžel, který si smrt ženy promítá do smrti zvířete, nová láska.. a navíc: krásná zvířátka! amerikanismus v praxi..
Stud (2011)
poměrně mělký exkurz do mysli jednoho chlípníka, plný dlouhých pohledů, klasické hudby a taky "trochy", hmm.. sexu
Kůže, kterou nosím (2011)
Almodóvar si zvykl, že si může dělat co chce. A i další z jeho úchyláren mu všichni baští. Ale je natočená precizně, herecké výkony úchvatné, nápad víc než neobvyklý, no, tak za tři...
Transformers 3 (2011)
Bavit me začala až druhá půlka, tedy po tom, co jsem přistoupila na Bayovu klasickou hru: běh-vybuch-zpomalenej záběr-vybuch-hodně robotů-vybuch-vybuch... Ale teda to, ze ňouma Shia, kterej nemá ani floka, zas sbalil takovou kočku, mu fakt nevěřím.. Ta tu ma navic jen křičící a pózovací funkci.
Lovci hlav (2011)
jeden z nejlepších severských filmů poslední doby.. a to je vysoká konkurence
Alois Nebel (2011)
skvělá atmosféra, výborné a v Česku netradiční zpracování, jinak ale bez děje a nesrozumitelné..
Happy, Happy (2010)
komedie to tedy moc není.. spíš by se to mělo jmenovat unhappy, unhappy, ale v tom je nejspíš ta ironie..
Zdrojový kód (2011)
strhující, napínavé, člověk opravdu chce přijít source codu na kloub.. kdyby nebylo toho amerického happy endu, tak je to za pět.. my evropané zvládáme ty realističtější konce!
(Bez názvu) (2009)
film pro laiky stejně divný jako umění, o kterém je.. ale vypadá to dobře
Krásná Junie (2008)
utahané drama o ne moc hezké holce, ze které jsou všichni paf.. aspoň že se dalo koukat na francouzského Pattinsona