Recenze (656)
MOST! (2019) (seriál)
Takové české zjevení.!!!!!
Kickboxer: Odplata (2017)
Ty dvě hvězdy opravdu jen za závěrečný fight a ve vězení s Mike Tysonem.
Valerian a město tisíce planet (2017)
Nádherný vizual je vidět že trikově se to piplalo hrozně dlouho. Ale scénář a příběh naprosto jednoduché a nezajímavé.
Geostorm: Globální nebezpečí (2017)
Jako jednohubka okej. Ale připadá mi že ten film měl přijít tak před 20 lety.
The Punisher (2017) (seriál)
Brutální a nekompromisní přesně jak v komiksu. To se mi líbí nic pro děti. Herec se snad pro roli narodil.
Liga spravedlnosti (2017)
Dostal jsem přesně to proč jsem šel do kina a užil si to nadmíru v Imaxu.
Všechno nejhorší (2017)
Svěží pohled na Hromnice o den více akorát v hororovém pojetí. Příjemní herci a hodně dobrý nápad.
Thor: Ragnarok (2017)
5 hvězd tam bohužel nemůžu dát trochu mi tam vadilo až moc humoru ve scénách kde by opravdu neměl být.Jinak film je skvělý perfektní chemie jak mezi Thorem a Hulkem tak do toho Loki a nová postava Valkyerie. Akce moc fajn a Hela jakož to první ženský zaporák u marvelu fakt výborná.
Temná věž (2017)
Všechno jen ne blocbuster. Světový bestseller a 87 minut tady někdo hodně ujel. A šlo z toho vytěžit hodně už jen podle ústřední dvojice. Prostě třetí hvězda mi tam nenaskoci.
Hráčské doupě (2017)
Prostě nejde to říct jinak Will Ferrell uťápnutý jako vždy a mávnutím kouzelného proutku se změní ve frajera. Prostě tak nějak si už zvykám na to, že je to každý film jeho. Je tu více plusu než mínusu dobře jsem se zasmál a stopáž 88 mnut je luxusní.