Recenze (244)
Pí a jeho život (2012)
v knížce byl mnohonásobně lépe podán celkově obsah....Díky tomuhle vědomí mi pak ale ve filmu zase líp vyzněl konec. K tomu přičteme pěkný soundtrack...nádherně kýčovitý vizuál...no pere se to mezi 4-5* Pro mě jedno ze tří nejlepších 3Déček co jsem zatím viděl(nemluvím o primitivních efektech jako jsou výbuchy a podobné hollywoodské zbytečnosti)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Krásné se po letech vrátit do Středozemě (za to 1*....4* za film) a jestli se po Hobitovi pustí i do Silmarillionu a udělají ho třeba na 7 dílů....budu jenom rád
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
PARÁDA! První dějství je blaho! Atmosféra jak v pravém 80's béčku...Nejhroznější(myšleno v dobrém slovasmyslu) na tom je jak se ten oldschool pere s prostředím současnosti. To trhá oči:D K tomu úplně člověk cítí jak se musel Tarantino snažit aby ty dialogy "nezTarantinovatěli" a zachovalo si to jako celek furt tu tupou bublinu.... Shrnuto: Kurt je frajer, Rosario ten nejmocnější KUS ženské, Tarantino filmový bohém a abych uspokojil původní záměr...Dávám 3* páč tenhle film je dělanej pro modré čísla i když je to pro mě formou a konečným produktem 4,5hvězdičková záležitost EDIT: po přečtení některých komentářů musím dodat: To že to dělá Tarantino pro sebe, kvůli vlastním zálibám - ((pro některé)) úchylkám - a ne pro zájmy diváka to snad už dneska ví každej ne? To je rozdíl mezi uměním a komercí....Komerci zajímá co divák chce a co se bude prodávat......umělec tvoří co ho baví a je jen na divákovi jestli si to k němu najde cestu:)
Nespoutaný Django (2012)
Co chcete? Jsem čerstvě přijitej z kina. Hudba? 6* ....Postavy? 6* ....Pohádkovej příběh? 6*...těžkotonážní scény prošpikované tím spravným Tarantinovským poé, kusy masa a litry krve........Tarantino prostě nezklame. Poprvé jsem zažil že ze sálu při "akční scéně v Candylandu" odešly dvě paní a vrátily se až potom co střelba a křik utichly :D
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
ježiši kriste...A já si myslel, že dějiny Ameriky znám. Jak jsem byl naivní! Ne ale co už...upíři prostě současnou diváckou obec táhnou...jsem ochotný tohle jejich zakomponování všude a vždy překousnout. Co už ale nepřekousnu je to, když z diváka někdo dělá idiota a ještě se přitom tváří, že vytváří něco epického.......Tohle je tak nechutný vtip a otřesný příklad toho, jakej fekal dokáže táhnout pokladny v kinech že nevím jak daleko jsou dnešní producenti ještě schopni zajít....
Criss Angel: Mistr magie (2005) (pořad)
klasická šaškaráda kalibru Vegas....tedy se vší "pompou" a "šokujícností"... ILUZIONISTY mám rád....zdůrazňuju to proto že Iluze a Magie jsou tak trošičku rozdílné pojmy. Bylo by fájn to vtlouct do hlavy všem těm prostoduchým mozečkům co mu vřele asistují na ulicích (i těm u televize) a orgasmicky se pak pokaždé zmítají v údivu potom co Mistr Nevídaný předvede svou šaškárnu..........Nesmrtelný prvek zábavy. Pořád větší umění než SuperStar a podobné hnidokvasy...3,5
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Grande finale!....bych si představoval trochu jinak. Pěkná hra kostýmů a efektíků a na pozadí toho příběh o něčem...teda vlastně spíš o ničem....Nebyla to nudná nuda ale byla to prázdná nuda co se dá přežít (pokud nejste HardCore zarputilý mužný muž který svým odporem k této sérii dokazuje sílu své mužnosti....když už teda asi ničím jiným). Potom co začaly padat hlavy konečně jsem se začal bavit a dostávalo to nádech jakéhosi dráma v Meyerovském pojetí. U takových filmů vám pak lidé říkají: "Nó...kdybys přečetl knížku tak by ti to dokreslilo některé úhly pohledu a detaily které tam chyběly a nevím jestli to ne-čtenář tak úplně pochopí." Děkuju...ale tohle si s radostí nechám ujít:) Musíme brát vpotaz pro jakou cílovou skupinu je tato série určená a brát to s nadhledem...aneb jak řekl Patyzón: "Konečně to máme za sebou."
Mortal Kombat: Legacy (2011) (seriál)
ono tu nepřehlédnutelnou levnost(ne ohledně nákladů na efekty to pozor) a pochybné herecké výkony si tenhle žánr prostě neodpustí. Ale bojové sekvence? Paráda stejně jako v uvodňáku Rebirth. Jak už bylo zmíněno..vizuálně? Paráda. Vypadá to že tenhle jakýsi alternativní Mortal Kombat vesmír by se mohl povést....mimochodem i Ed Boon souhlasí a těší se stejně jako já už na film:)
Box (2009)
čekal jsem větší hrůzu. Chci říct že nejsem vůbec nespokojený. Rozhodně bych magistra Kellyho ještě nezatracoval...těším se na další práci:)
Mikulášovy patálie (2009)
No né! Klasický francouzský humor v provedení pro celou rodinu....Parádní oddechovka 4,5*