Recenze (471)
Širé moře - Série 3 (2020) (série)
Celá série byla fajn cheesy zábava, ale poslední díl byl naprosto příšerná slátanina (i s ohledem na děj minulých dílů).
Temná tvář Brooklynu (2019)
Je to stašně zdlouhavé a tím pádem nudné. Vystřihat z toho minimálně tak půl hodiny.
Případ DeLorean (2018)
Chybělo tomu tempo. Nuda.
Professor Marston & the Wonder Women (2017)
Nuda...
El cuaderno de Sara (2018)
Nuda...
První člověk (2018)
Pěkně natočená neskutečná nuda.
Projekt Modrá kniha (2019) (seriál)
Začátek navnadí, ale pak je to pořád dokola stejné, rutinní a nudné. Navíc se nic nevysvětluje a jen se hromadí otázky. V polovině první sezóny jsem to vzdal.
Barvy moci (1998)
Nuda...
Ano, šéfová! (2018) (pořad)
Vydržel jsem jeden díl, to se nedá.