poster

Frekvence

  • USA

    Frequency

  • Slovensko

    Frekvencia

Krimi / Drama / Sci-Fi / Thriller

USA, 2000, 118 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Superpero
    ****

    Velice dobrý a napínavý film. Režisér vsadil na ne tak známé, ale výborné herce. Oba hlavní představitelé tu totiž hrají fakt dobře. Jim Caviezel tu podal určitě milionkrát lepší výkon než v Umučení Krista kde se nechal jen mlátit, ve Frekevenci mu opravdu věříte smutek i vztek a má fakt charisma o Quaidovi ani nemluvě. Opravdu Frekvence mě velice příjemě překvapila.(16.9.2005)

  • TeeAge
    *****

    Film, ktorý všetkú svoju silu ťaží zo svojho scenára, scenára, ktorý nemá chybu, a je tak originálny, že bol z časti určite predlohou svetovoúspešného filmu Butterfly Effect. Dej rozvýjajúce funkcie sú úplne podobné – zmena v minulosti stále prinesnie niečo iné do budúcnosti. Pre mňa vzácny klenot, ktorého štruktúra by sa mohla využívať častejšie. Určite by ma to nezačalo nudniť.(6.12.2008)

  • Hal_Moore
    *****

    Frekvence na tom, co se týče logiky, není úplně nejlépe, nicméně já si ji užil více než Osudový dotek, Svěrací kazajku či Dvanáct opic. Všechno jsou to u mě sice pětihvězdičkové zážitky, Frekvence však i díky hereckému duu stojí ještě o stupínek výše. Dennis Quaid patří stejně jako James Caviezel mezi mé oblíbence, a tak není divu, že jsem od Frekvence očekával hodně. A hodně jsem taky dostal. Časové paradoxy neřeším, jednak bych je musel řešit v každém podobně laděném snímku (včetně všech tří dříve zmíněných), navíc jde o žánr sci-fi, ke kterému předem přistupuji vždy s jedním okem přivřeným. Gregory Hoblit měl práci hodně ulehčenou, diváka dokáže vtáhnout do děje samotný příběh, a když ne, tak to za něj udělá ústřední dvojice či hudební doprovod Michaela Kamena. Hoblit tu je jen aby dohlédl na to, jestli bude film správně držet pohromadě. Konec je sice hodně přehnaný po logické stránce, ale mé přivřené oko tentokrát ztrátu půlhvězdičky zachránilo.(19.3.2009)

  • Renton
    ***

    Scénář: Toby Emmerich .. Promarněný námět. Film se rozjíždí velice dobře a po odhalení výjimečné možnosti, kterou přírodní situace způsobila – změnit minulost – dostává film zcela jiné obrátky. Jenže neobratně podaný a až trapně šťastný konec pohřbívá působivost tématu. Očekával jsem (díky náznakům) nějakou hlubší katarzi a depresivnější vyznění. Jenže nic takového nepřijde, zato typického amerického patosu je tu až po krk. Dvojitá záchrana otce, dopadení sériového vraha apod. to vše bez následků a důsledků ba naopak .. zkrátka výsměch dané látce, zato pohlazení po duši naivního a nenáročného diváka.(10.4.2006)

  • Hrabka
    ****

    No jo, sci-fi a časové paradoxy, to mě vždycky zaujme. Kam se hrabou nějaké vesmírné epopeje, pro mě jsou nejlepší sci-fi tématikou právě časové hrátky. Nebudu se moc dlouze rozepisovat. Film se mi líbil přesně na 4*. Mezi klady můžu zařadit právě onen sci-fi nápad, ne zrovna jednoduchý příběh, tajemnost a napětí. K záporům filmu patří určitě konec, který byl na můj vkus až moc hnaný k dokonalosti, ale na mě to zapůsobilo spíš negativně, a také se mi nelíbilo, že se z příběhu stalo postupem času až moc velké krimi, to já moc nemusím. Zdejší hodnocení naprosto odpovídá tomu mému. 80%(2.2.2011)

  • - Cameo: Brian Greene (psychologický poradce filmu) si zahraje sám sebe při rozhovoru s Dickem Cavettem. (HellFire)

  • - Režisér Gregory Hoblit byl jedním z výkonných producentů seriálu Poldové z Hill Street. Režíroval epizodu, kterou vidíme v televizi, když John volá své matce. (HellFire)

  • - Dennis Quaid při sjíždění stavební skluzavkou utržil ránu nad obočím a odnesl si 16 stehů. (HellFire)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace