poster

Frekvence

  • USA

    Frequency

  • Slovensko

    Frekvencia

Krimi / Drama / Sci-Fi / Thriller

USA, 2000, 118 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Kaka
    ***

    Béčko jak blázen se sympatickými herci a zajímavým námětem týkající se cestování v čase - vděčného to tématu, které i z obyčejného filmu udělá relativně zajímavý. Všeobecné nadšení je u tohohle filmu velká záhada, ale Ok, detektivka, kde se sbírají stopy tím, že si 2 osoby povídají přes 30 let starý tranzistor, thats a good one.(25.11.2016)

  • Hrabka
    ****

    No jo, sci-fi a časové paradoxy, to mě vždycky zaujme. Kam se hrabou nějaké vesmírné epopeje, pro mě jsou nejlepší sci-fi tématikou právě časové hrátky. Nebudu se moc dlouze rozepisovat. Film se mi líbil přesně na 4*. Mezi klady můžu zařadit právě onen sci-fi nápad, ne zrovna jednoduchý příběh, tajemnost a napětí. K záporům filmu patří určitě konec, který byl na můj vkus až moc hnaný k dokonalosti, ale na mě to zapůsobilo spíš negativně, a také se mi nelíbilo, že se z příběhu stalo postupem času až moc velké krimi, to já moc nemusím. Zdejší hodnocení naprosto odpovídá tomu mému. 80%(2.2.2011)

  • JohnnyD
    ****

    Dobrý starosvetský rodinný time travel film s detektívnou podzápletkou. Úplne to dýcha atmosférou starej Ameriky, že mi bolo ľúto, že sa súčasná dejová línia neodohráva v 50tych rokoch ale v súčasnosti. Časové paradoxy a vysporiadanie sa s nimi sú úplne pritiahnuté za vlasy, no toto je ultra light sci-fi, takže som ochotný tomu odpustiť ledačo.(6.1.2015)

  • mcb
    ***

    Poctivé druhořadé sci-fi s originálním námětem, které ale zabíhá do takových neskutečných paradoxů a nelogičností, že si jej skoro ani nelze užít. Banalita z toho jen srší, kdo si chce užít propracovaný svět, ať se porozhlédne někde jinde. Takhle si představuji nenáročnou zábavu, která běží v neděli po obědě na Primě. Bohužel mě ale nemá čím zaujmout. P. S. V závěru chyběl ještě roztomilý pejsek...(23.8.2011)

  • Dan9K
    ***

    Masakr! Tohle je dalo by se říci úžasný snímek, který vás pohltí, dožene vás do extrémního napětí a zvědavosti na každou další scénu a pocítíte s ním i ohromnou radost ( a i nejen v přehnaném konci). Ovšem.....čekal jsem, že se nedočkám kvalitně zpracované tématiky putování časoprostorem po té logické stránce. To, co ale autoři předvedli, je skoro odsouzeníhodné. Nemá cenu přemýšlet, jak a jestli by vůbec mohl tento film vzniknout, kdyby se od logických nesmyslů, nedomyslů, chyb a parodoxů kompletně upustilo, to také není moje práce. Pokud se ale dočkáme v průměru jednoho paradoxu za 2 minuty, je to už opravdu přespříliš a já to tomuhle jinak skvělému filmu nemohu odpustit, jelikož se mi tím "díky" nim dosti znechutil....říkám si, copak ten režisér u toho vůbec nepřemýšlí? Prostě ho to nenapadne? Nebo to ví, ale doufá, že běžnému divákovi je to jedno? (a měl by pravdu, bohužel)(9.7.2006)

  • - Elizabeth Mitchell hrála matku Jamese Caviezela. Ve skutečnosti je však Mitchell mladší než Caviezel. (Valsadora)

  • - Písnička, která hraje na začátku filmu, je „Heat Wave“ od Martha Reeves & The Vandellas. V 7. minutě hraje „Suspicious Minds“ od Elvise Presleyho. V 69. minutě hraje „Sookie Sookie“ od Steppenwolf. Při rvačce na WC hraje „On The Road Again“ od Canned Heat. Ve 74. minutě hraje „Sea Of Love“ od Phil Phillips. (Bioscop)

  • - Režisér Gregory Hoblit byl jedním z výkonných producentů seriálu Poldové z Hill Street. Režíroval epizodu, kterou vidíme v televizi, když John volá své matce. (HellFire)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace