Recenze (67)
Úhel pohledu (2008)
Jediná vada na jinak skvělém akčním filmu je bohužel opět potřeba vyzdvihnout, jak to amíci myslí se světem dobře - amík zachránil holčičku, amík prezident to myslel se summitem dobře, amík agent to myslel dobře. No a ještě na závěr terorista, co s klidem zabije výbuchem několik dětí a je jinak bezcitný nakonec podělá celou akci tím, že nepřejede malou holku. Za tohle jedna * dolů, jinak paráda.
Hodiny (2002)
Bohužel jsem byl zřejmě ve špatném rozpoložení u špatného filmu, ale mě prostě neoslovil. Jednoznačný souhlas s příspěvkem od SuperPera
Kokainoví kovbojové (2006)
Až na to, že jsem skoro nestíhal číst překlad, ikdyž anglicky umím, ale přece jen hovorová americká aj je něco jiného, to bylo nečekaně dobré, ikdyž ve finále trochu zmatečné, kdo je vlastně kdo .
Vzpomínka na Titány (2000)
Jak tady píše AngelAngie, taky jsem čekal o dost víc. Hlavně mě tentokrát trochu Denzel zklamal. Celé mi to přišlo tak nějak neuvěřitelné, že jsem se do toho nevcítil. Tak nějak to nakonec šlo moc snadno na to, jaký to byl ze začátku problém a spíš to vypadá na to, jak je v americe všechno možné. Mám rád tyhle sportovní filmy, ale pokud bych něco na tento způsob doporučil víc, tak by to byl Coach Carter nebo Vítězové a poražení.
Fish Tank (2009)
Starší lidi nadávají na mladé, jak se chovají, jak jsou hrozní apod, ale tohle je důkaz přesně toho, že děti jsou jen obrazem svých rodičů,které je k tomuto hnusu naučili sami. Někteří lidi by fakt neměli mít děti, Fish tank je přesně tohohle důkazem a je mi smutno z toho, kam tento svět resp.chování lidí, ať už děti mezi sebou, nebo dospělí ve vztahu ke svým dětem, spěje. Ale ať už sebelépe bylo tohle ve filmu ztvárněno, film mě ve finále přece spíše nudil, ikdyž nějaký zvláštní pocit přetrvává.
Čarodějův učeň (2010)
Hrozná nuda a Baruchel = téměř odpad
Bez soucitu (2010)
3 a 1/2. Prostě klasika akčního filmu, kde část filmu mi připomínala Training day, který je ovšem lepší. Pohodička
Saw 3D (2010)
Tento film je o tom, že to je masakr, tak nechápu co na tom kdo hledá jiného. Je to pro lidi, co mají v sobě trochu zvrácenosti - je to v poho, akorát ty důvody, proč je zavírají jsou už až moc. To by tam musel skončit každý.
Vítězové a poražení (1999)
Takový soundtrack a tolik skladeb v jednom filmu jsem ještě asi nezažil . Akorát trochu natáhnuté
Sen (2002)
"Film" super . Zřejmě tím , že jsem byl přesně naladěn na myšlenku režiséra :-))