Recenze (20)
Římská říše - Caligula: The Mad Emperor (2019) (série)
Historicky nevěrohodné, a nakonec z toho vyústí, že on ten Caligua byl vlastně hodné kluk namísto magora co malém zruinoval Římský stát + nějak nechápu to očerňování Tiberia (v kontextu to byl jeden z těch lepších císařů)
Hra o trůny - Drak a Vlk (2017) (epizoda)
Seriál už požírá sám sebe, dobře minimální akce, ale že i dialogy budou absolutně nudné a celý děj předvídatelný?
Elitní jednotka 2: Vnitřní nepřítel (2010)
sice slabší jako jednička, ale vesměs pořád kvalitní pokačování, škoda jen, že jsme se někdy v záplavě portugalštiny ztrácel,,,,
Zázračná planeta - Série 1 (2006) (série)
Nejkrásnější dokumentární snímek, jenž ukazuje rozmanitost, elegantnost a krásu naší matičky Zeměů
Far Cry (2008)
5/100
Kouř (1990)
Svým způsobem je tento snímek o ničem, nemá žádnou kulturní zápletku, ale rozhodne dokáže pobavit, smekám před režisérem Vorlem starším, že dokáže natočit film s minimální uměleckou hodnotou, ale zároveň zábavnou. klady: scéná s dickotékou a Arnoštem, vkusně zvolená hudba, dialogy o ničem, ale zároveň zábavné, herecké obsazení zápory: žádná umělecká kvalita filmu, ale oceňuji, že si film na nic nehraje, jen pobaví 82/100
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
tragické, nezvládnuté, nadsazené K tomuto filmu snad není ani co dodat, bohužel mě vůbec nepohltil, a smutné na tom je, že se o to vůbec nesnaží, scény kdy hlavní hrdinka zhrzená svým upířím princem trpí jsou tragické, Bella tam působí dojmem invalidy, který se jen lituje, scénář, kamera absolutně nezvladnuté a vše to bohužel podtrhují dialogy o ničem. klady : hudba, zejména sekvece s Viktorii, tam mne hudba přímo pohltila, kulisy a krásná příroda, efekty zápory: herecké ztvárnění, scénář, režie, kamera 25/100
Alois Nebel (2011)
poeticky nudný film, bohužel ničím mě nezaujal, scénář nula, film si hraje na to co není, hlavní hrdina tam vlastně nemusel být, film se točil okolo nikoho jiného, škoda, potenciál měl, herecký výkony slabší, velké plus ovšem je grafické zpracování. jinak velké zklamání. + klady - zpracování filmu - zápory - scénář, herecké výkony 40/100
Auta 2 (2011)
zbytečně hloupé, vykrádající sama sebe, bez nápadu klady: hudba, pohádkově-technické zpracování zápory: scénář, dialogy, slabší vtípky, spád filmu 40/100
Cesta za vítězstvím (2006)
Poutavé, Tématické, klady: hudba, herecké obsazení, poselství filmu, atmosféra 60 let zápory: vcelku profláknutý harmonogram děje 75/100