Recenze (1 350)
Zapomenuté výpravy (2005) (seriál)
Expedice Virunga - 85% "Ačkoliv si člověk sáhl na dno sil, nakonec není nikdy nic problém." Plavba voru Kantuta - 90% Sami na voru uprostřed Tichého oceánu. To už chce pořádný kus odvahy. Lambarene - 80%
Mužská záležitost (2003)
Paul si hodlá vzít jednu rozkošnou krásku, ale poté, co se spustí na rozlučce se svobodou s její sestřenicí, nic už nevypadá tak dobře, jako na začátku. Možná to není žádný světoborný kus, ale já se docela pobavil. Malinko mne zaráží tak nízké hodnocení celkem oddychové komedie s příjemnými herci, ačkoliv je fakt, že trapných momentů je tam dost a celkově je to hovadina vycucaná z prstu u nohy. Nemyslím si však, že by si zasloužila přímo odpad. Když to srovnám s dalšími podobnými výblitky, je to ještě dobrý průměr. 50%
Dánská dívka (2015)
Mám za sebou asi 30 minut filmu a nemohl jsem na to dál koukat.. Chvílemi se mi dost rázně obracel žaludek. Homo scény se mi dost protiví a pohled na ohyzdu Eddieho to ještě umocňoval. Snad to při dalším pokusu dokoukám.. -%
Santa je pořád úchyl (2016)
[ČSFD projekce] Zuboženého Willieho, který to na konci prvního dílu pěkně schytal, navštíví po letech starý známý obličej. Protože to jde s Williem dost z kopce a z happyendu, který prožíval, se stala noční můra, kývne na práci, kterou mu Marcus nabídne a stará dobrá parta je opět pohromadě. Pokračování úchylného Santy nepřinese divákům nic moc nového. Kruté hlášky a fekální humor jsou snad možná ještě drsnější, než v předchozím díle, a také se seznámíme s Willieho máti, ale to je zhruba vše. Už ani ten Billy Bob nepomáhá a plácáme se v průměrných až podprůměrných vodách Holého údů. Zasmál jsem se, ale neměl jsem pocit, že by to byl bůhvíjak super počin. Vlastně bych to neoznačil ani jako důstojné pokračování. Asi jsem na to vůbec neměl chodit. 50%
Noční zvířata (2016)
[ČSFD projekce] Nevím, co si o tom myslet. Snaží se to být šokující. Asi bych to měl zhlédnout ještě jednou. Zatím 75%
300: Vzestup říše (2014)
Momentálně se rozmýšlím, zda by se dala Zelená Eva omrdat, či nikoli.. Snad brzy přijdu na správné řešení. Zatím 40%
Jak básníci neztrácejí naději (2004)
Koukám na to s jistou nostalgií, ale není to ono. Chtělo by se říci "Kde ty loňské sněhy jsou a co je tohle za rozbředlou sračku?" Staré básníky zkrátka nic nenahradí a měli zůstat uzavřeni. Někdo ale dostal tak hloupý nápad mrtvoly exhumovat. Matásek s náušnicí, Mareš naprosto zbytečný a na přesdržku, konečně sympatická Brodská, kterou nahradí tuctová Badinková bez herecké jiskry a nakonec Kříž, který xichtem připomíná seschlou hrušku. Hlášky se staly trapnými a zhořkly vzhledem k věku aktérů. Veselý sarkasmus s nádechem satiry přešel bez okolků do melancholického cynismu. A tak se oklikou dostávám k první větě. Už to není ono. Podprůměrný pokus vzkřísit něco pěkného. Nepodařený. 40%
Jack a obři (2013)
Roztomilá pohádka o obrobijci Jackovi, který kdes v polích zasel mega fazol a jal se zachraňovat spanilou pannu krve urozené, kterou vzal jeden přerostlý oblud za svou véču. Podružné trampoty, jako je záchrana světa a podobně, přiloženy v balení. Zápletka notoricky známé pohádky nastíněna, pojďme tedy k celkovému hodnocení. Velmi mne potěšil Ivan MekŘehoř, který svými úsměvy zachraňoval trapné chvíle s nesympatickým, ba přímo ohyzdným Houltem. Ela byla standardně sexy, ačkoliv bych jí tipoval o dost více let, a tak to vypadalo, v kombinaci s šeredným Nicholasem, jako matka na procházce s přihřátým synem z prvního manželství, za kterého se stydí. Klady nakonec vyvážily zápory, takže bych se přiklonil k celkem shovívavému hodnocení, neboť cílová skupina diváctva je mi poměrně vzdálena a nakonec to nebyl až takový průser. Lehký nadprůměr a poměrně odpočinkové pokoukání. 65%
Nakonec zemře (2010) (amatérský film)
Vskutku zajímavý počin, na scéně takříkajíc amatérské, nikterak však zanedbatelný svým obsahem. Abych řekl pravdu, od začátku jsem byl zvědavý jak to dopadne, a i když jsem tušil jak, přesto jsem se na konci neopanoval a mým tělem projel ledový chlad strachu. Na čtyřminutovém snímku není co prozrazovat, to zkrátka musíte vidět. Výtečný kraťas. 80%
O dívce, která proskočila časem (2006)
Je to takový ten japonský mišmaš, kterým chtěla autorka nejspíše sdělit příliš mnoho a tak se nesoustředila ani na jedno pořádně. Zábava střídá romantická klišé, které následně střídá jímavá scéna k hlubokému zamyšlení nad člověkem samým, osudu, přátelství a lásce. Vše je zaobaleno do pěkného, avšak místy docela odfláknutého klasického anime stylu, na který jsme zvyklí třeba ze Zámku v oblacích, nebo Cesty do fantasie. Rozhodně stojí vidět a pro fanoušky anime obzvláště, ale jednou to myslím docela stačí a jsou zde i lepší kusy. 70%