Recenze (8 224)
Mandy - Kult pomsty (2018)
Kunilingus a přefiltrovaná sračka.
Konec světa (1999)
Švarcenegr versus démon Byrne (bezchybnej) zní to fakt suprově, ale natočený je to lážo plážo suše a málo akčně.. vyčnívaj spíš kecy a deprese z Arnyho stárnutí.. nesmim zapomenout pochválit ješte Pollaka z něhož číší pohoda a dobrý herecký výkon je na svém místě.
Extrémní rychlost (2017)
Fungují tu jen honičky a i těch je tu děsně málo, stejně jako zábavy a nějakýho pořádnýho herce.. Eastwood junior na mě zatím furt dojem nedělá.
Pompeje (2014)
V Andersonovi toho vkusu ještě trochu zbylo. Za mě dost dobrý a záživný.
Zajatci času (2017)
Vycítil jsem originalitu a trochu jsem ji dostal, leč mě sral ten začátek, kterej připomínal Goonies a konec, kterej mě lehce pošimral na nervech tak to bylo hustý a fajn zážitek.
Mike i Dave sháněj holku (2016)
Na chill dobrá komedie.
Violet & Daisy (2011)
Některý scény byly fajn, ale spíš převažovala ta už všemi známá nuda. Ronan je kost.
Ghost Stories (2017)
Jak nečekané už od traileru, že to bude naprostá nestrašidelná sračka.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Skvělý seriál s domrdaným koncem. Velká škoda.
Sestra (2018)
Když usinam v KINĚ na HORORU není známka, že by stál aspoň za zmínku.