Recenze (1 372)
Krystal (2017)
Režijný počin Jerry Lundegaarda pôsobi celkom roztomilo až na tie fantasy prvky s temným pánom, ktoré si William mohol fakt odpustiť.Ale inak u mňa dobrý.
Babylon Berlín (2017) (seriál)
Nehodnotím ,nakoľko ma to na prvý pokus nechytilo.Necham to rok dva odstáť a skúsim znova.
Footloose (1984)
Hrozná sračka.Tak afektované herecké výkony sa len tak nevidia.Film predsatavuje presne to čo na 80-tych rokoch neznášam.Tento film sa páčil snáď len Star Lordovi.
Stará křivda (2013)
Príchod prvého reklamného bloku ma vážne potešil.Príchod druhého reklaného bloku už definitívne rozhodol že sa treba posunúť niekam inam.Veľká bieda, toto afroamerické filmové dielo.
Hele Muppete, kdo tady vraždí? (2018)
Totálna sračka.1 hviezda len za zopár dobrých vtipov a zato ,že som to dopozeral.
Vzkaz v láhvi (2016)
Film je to výborný,ale inak je to hnus.Unášanie a zabíjanie detí ako námet na film môže napadnúť len severských filmárov.Asi som moc úzkoprsý ,ale dáke hranice pri "masovej zábave" by sa stanoviť mali.Slabším náturám rozhodne nedoporučujem sledovať.
3 dny na zabití (2014)
Osobne film vnímam viac ako dramu než akčný film.Trocha mi to pripomína tie staré francúzke kriminalky ktoré boli vždy viac dráma ako akcia.A možno to bude tým že sa to odohráva v Paríži.Nuž ťažko byť super akčný s glioblastómom vhlave.Mám preto pochopenie. :-D
Tully (2018)
Až priveľa hany na jednom mieste na môj vkus.Celý film aj Konec je super, nech si každý vraví čo chce,mne sa to kurva lúbilo.
Podraz (2011)
Tak som si to nahral z Filmplus v HD, avšak ani pekný obraz nepomohol tomu že to bola totálna kravina.Poldolárovka je všetko možné len nie herec.
Labyrint: Vražedná léčba (2018)
Klesajúca úroveň série je bohužiaľ pri tomto diely pre mňa citeľná...Nebyť Rósy a Káyi tak to ani nedopozerám.