Recenze (1 372)
Po strništi bos (2017)
Išloto to od 10 k 5.Potom už bol koniec, takže sa to už zhoršiť nemohlo.Jediný kto ma zaujal bol Kaiser.Ten bol fakt dobrý.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Chlastala hlísta,baby!!!Absolútna akčná aj scifi klasika.Jednotka mi išla ťrožku ťaššie dole gágorom ale toto bola priam jazda na tobogáne.Linda aj Arnold vo vrcholnej forme.
Hra o trůny - Rytíř Sedmi království (2019) (epizoda)
Napínavé ako vyťahaná guma na trenkoch...
Hra o trůny - Zimohrad (2019) (epizoda)
Nejako začať museli...
Jestli se rozzlobíme, budeme zlí (1974)
To ani nespočítam koľko krát som to videl a pozerám to aj práve teraz :-D Jednoznačne najlepší spoločný film tejto legendárnej a nebojím sa povedať už aj kultovej dvojice.
Smrtonosná past 3 (1995)
Regulerne, absolútny vrchol serie.Popri Bruceovi a Samovi skvele ťáha film jeden z najlepších záporákov vôbec Jeremy Irons als. Simon Gruber.
Taxi 5 (2018)
Kýbl sraček. Asi 7 minut som vytržal potom som mal chuť rozmlátiť telku.
Živí mrtví (2010) (seriál)
"Není to to pravé ořechové" pre mňa.
Bez jištění na El Capitan (2018)
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooo to môj chalupársky rozum neberie.Ale bolo to pekné a aj dojimavé.Bolo mi až smutno keď som videl Alexa ako trpel keď musel so ženou vyberať domáce spotrebiče potom čo si kúpili dom.On ozaj nie je bytosť do normálneho života.Robí len to čo musí robiť.A robí to skvele.
Krutá pravda (2018)
Veľmi dobrý dokument o dosť kotraverznej téme.Mňa zaujali výborné animácie zobrazujúce udalosti ktoré predchádzali súčasnému životu väzňov.