Recenze (235)
Čtvrtý druh (2009)
chvili to jelo na pozadi, cili klasika hollywoodsky feel ze zvuku, ale uz vim proc jsem to nikdy nevidel
Vlčí Zátoka - Série 2 (2017) (série)
Bohuzel 2. serie je uplne jiny serial a uz ho s preskakovanim dokoukavam jen z povinnosti. Revenge girl byla mnohem stavnatejsi a v podstate vlekla ale vyzivna road movie plna divnych domorodcu, lokaci atd. Tohle je namichana banda idiotu, ruznych heroes, hysterek atd, ve stylu priblbleho LOST a lovi je vrah po jednom, milionkrat omleta nuda tentokrat z wolf creek universe, prehlidka ruznych smrti bez masa a stavy. Hlavni hrdinka ze serie 2, na kterou se dalo jak koukat, tak ji to clovek vicemene veril, fandil, sympatizoval, zmizela.. a byla nahrazena autobusem kktu a clovek fandi leda vrahovi, aby prezil do dalsi serie, pac ty lidi neznam, nepovedlo se jim vybudovat jakekoli pouto s divakem, tedy mnou,, a je mi upe jedno jestli skapou ted a nebo pozdejc, nebo nekdo prezije. Vlastne neni mi to jedno, je to tak hrozny cast, at pochcipaji vsichni, hlavne ta hysterka, ktera z nejakeho duvodu furt zije uz 4 epizody :D Majk Krejci, ktery mel jasny krasny rukopis, je v druhe serii dost vyeskalovan do magora, ze po dvou filmech a prvni serii mu to moc neverim, fakt to neni freddy krueger zaporak, ikdyz ma podobne rysy v obliceji. Majk je osamely vlk, ktery si gurmansky debuziruje obeti, ktere se mu pripletou do cesty, smakuje si je, nevozi si je pohromade na strelnici, nemyslim si, ze by ho to bavilo, je vetsi labuznik. Co je vetsi zabava v GTA? Chytnout se nahodneho ridice a ulovit si ho, nebo pozabijet bezbranne npc naservirovane na jednom fleku :))
Vlčí Zátoka - Série 1 (2016) (série)
prvni serie je v pohode, bavilo me to vic nez film, i cely scenaristicky pristup. Druha me nebavi.
Vlčí Zátoka (2016) (seriál)
tak serial je hned neco jineho nez film a ikdyz nejsem uplne serialovy, tak mi tenhle pomaly styl roadmovie vyhovuje, ale priznam se, ze trochu seekuju. Prvni serie zacina se 4. dilem trochu vadnout a pribyva vaty, ale porad pohoda, podobnou hru bych si zahral jako adventuru outback/nevada, skaliska, divni lidi, motely, benziny.. mene stylizovana a propracovanejsi Road 96
Wolf Creek (2005)
tak teda horsi nez se zdalo, Butchers me bavil vic
Útok (2023)
zacatek jsem preskocil tesne nez se zacalo neco dit (ale nic co by clovek nevidel v cutscene nejake hry nebo sam nehral), a to nejakou ctvrthodinku uslo, zbytek je ztrata casu
Kostlivec (2023)
horroru jak safranu, latka nizko, a stejne... nakonec jsem se spravil dvema kratkyma indie youtube horrorama
Šest dní, sedm nocí (1998)
4* protoze nevim, jak to ten film dela, ale vzdycky mam z nej podobny zazitek jako poprve
The Fearway (2023)
pridam hvezdu za barvy a lokace, ktere by si zaslouzily uplne jiny realny pribeh nebo klasicky vidlacky masomlejn, a ne tak usmevne "sci-fi" zaporaky... ke konci se to zacalo sekat, tak jsem to vzdal
Alone (2020)
4 za to ze prekvapil, v pohode film, kdyz neni na co koukat