Recenze (618)
Želvy Ninja (2007)
Povedeny akcni animovany film ktery se mi libi vice jak porad vychvalovane auta a nebo oscarem oceneny snimek HAPPY FEET, u ktereho jsem se pekne nudil. Filmu nechybi napeti spad a ani vtip a vse je doplneno stilizovanou grafikou ....
Lekce (1996) (TV film)
Normalni televizni podivana na dopoledne pred obed ...nic uchvatneho ale take ne nic odpudiveho
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
V poslední době se mi strašně líbí anglický humor a z tohohle filmu čiší nejen humor, ale i nepřetržitá akce. BRAVO kameře, hereckým výkonům a všemu, co se na plátně děje.
Ghost Rider (2007)
Boooze tak jsem se na to tesil a tak jsem se zklamal .... Prilis mnoho chyb a strasna kamera ... Kdyby aspon vzdy vse vysvetlili nejak a ne jen zbytecne zabrali par vterin filmu. Velke zklamani ...
Ajťáci (2006) (seriál)
Genialni serial ktery me naprosto dostal a ktery jsem uz videl snad 4x....
Stepfordské paničky (2004)
Prvni hodina filmu byla pro me jednou z nejvetsich nud v zivote, ale i pres to to nehodnotim odpadem proto ze se pak na to dalo jendnim okem koukat a dve hvezdicky si to zaslouzi
King Kong (2005)
Nuda jedna velka nuda .... Film kdyby mel vetsi spad a nebyl tak vytahany tak by se na to dalo lepe koukat .
Velkej biják (2007)
Videl jsem druhou pulku tohohle "filmu" a jen jsem litoval ze sem se na to dodival ....
Sahara (1995) (TV film)
Kdyz sem se na to dival poprve v televizi tak me to bavilo, i kdyz to bylo uz velmi davno ....
Sedm let v Tibetu (1997)
Dokonce jsem cetl i knizku a tenhle film me potesil a nejen kamerou a hereckymi vykony ale i audiovizualnim zpravocanim.