Recenze (53)
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Serial ke kteremu se cyklicky v horizontu 1,5-2 let vzdycky znovu "vratim" a sjizdim cele serie od prvniho dilu po posledni... fanousci jiste pochopi. Kultovnejsi sitcom neznam... pokazde zahreje dusi a proveri branici. :-)
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Svizna jizda od zacatku az do konce. Neuveritelne realne akcni sceny a priznam se, ze fight na parizske diskotece je snad uplne vubec nejlepsi co jsem kdy ve filmu videl! Videno v kine i s manzelkou, ktera normalne akci tolik neholduje a chvalila, ze jako dobre. :-)
Pozemšťan (2007)
Pro lidi se silnou empatii a bohatou predstavivosti velmi silny film, ktery zachazi ve sve podstate az za velmi tlustou caru. Hltal jsem kazde slovo a docela to prozival az jsem se pristihl, ze tenhle filmovej pocin dost obdivuju... rad si poustim znovu. Doporucuji v anglictine.
Interstellar (2014)
Co dodat... pecka namet, i realizace... navic i herecky vyber!
Transformers: Poslední rytíř (2017)
Pribehem nahodou slusne! Bavil jsem se. Par trapnych kecu a situaci, ktere to sice srazi dolu ale to je proste Bay. Celkovy dojem zdaleka ne tak spatny jak tu dost jinych divaku pise. Mne se to proste libilo!
96 hodin (2008)
Slusna jizda od unosu az do konce.
Podfu(c)k (2000)
Nejlepsi je ten pes ke karavanu. :-) Zabava bez konce!
Kult hákového kříže (1998)
Silny pribeh a silny film.
S čerty nejsou žerty (1984)
Uplna klasika. Navic jsem si diky tomu filmu nasel sveho nejoblibenejsiho ceskeho herce - Ondru Vetcheho. A vedle exceluje i p. Preiss! Diky vsem tvurcum za takovou pohadku.
Obecná škola (1991)
Kdyz se rekne Triska, naskoci mi tento film a Igor Hnizdo. Vyborne.