Poslední recenze (14)
Blade Runner 2049 (2017)
Jak to tu tak čtu, možná je dobře, že jsem předlohu nečetl a ani neviděl první díl. Za mě, jedno z mála skvělých sci-fi. Lepší jak Příchozí.
Odbor městské zeleně (2009) (seriál)
Nejlepší seriál, který jsem kdy viděl. Nikdy se mi postavy nedostaly tak pod kůži. Prosím a děkuji.
Logan: Wolverine (2017)
Fuck.