Recenze (500)
Everybody Wants Some!! (2016)
Oh, parádní atmosféra! Skvělá hudba! A úžasná parta, která v podstatě nic moc nedělá a nevyřeší, ale na konci jsem měla pocit, jak kdybych s nimi prožila kus života. Má to skvělé vyznění a zanechalo to ve mně příjemný pocit.
Jako ty (2015)
Má to skvělou atmosféru, solidní soundtrack, skvělého Nicholase Houlta, ale většinu času jsem měla pocit, že jsem to už někde viděla a trochu se to táhlo...
Manyeobogam (2016) (seriál)
No, začátek to mělo skvělý, pak už jsem to jen projížděla, protože to se vážně nedalo! Neustále se opakující schémata, do paláce si chodí kdo chce, jak chce, totální dějová debilita a mnoho dalšího mi nedovolí dát víc jak dvě hvězdy.
La bella e la bestia (2014) (TV film)
Příběh krásky a zvířete, který je zbaven magičnosti, ale na kouzle neztrácí. Celkem slušné televizní zpracování, které ničím neurazí a občas i příjemně překvapí.
No Stranger Than Love (2015)
Je to padlé na hlavu, ale něco tam je. Hlavně mě potěšil Justin Chatwin.
Chainatawoon (2015)
Drastické, surové a to vše s celkem podařenou atmosférou a skvělým vyústěním.
Návnada v pastičce (2016) (seriál)
Obrovským plusem je charakter Yoo Junga, o kterém jsem si do závěrečného dílu nemohla udělat jasný obrázek. Ze začátku mě hlavní hrdinka docela iritovala, ale postupem času jsem byla za její charakter ráda, protože bylo hrozně hezké sledovat, jak se s Yoo Jungem navzájem ovlivňují. Ostatní postavy byly celkem fajn, až na přehnanost, kterou přinášela In Ha. Už se mi dlouho nestalo, abych zůstala do pěti do rána vzhůru, dala si čtyři hodinky šlofíka a šla sledovat dál. Někomu se to může zdát ucourané a nezáživné, což ale není můj případ. Většinou nezáživnými scénami vedlejších postav jen tak projíždím, ale tady jsem sledovala opravdu každou minutu. Nevím proč. Prostě protoč.
Hwasango (2001)
To nepochopíš :D Brutální kravina, která ale pobaví a nenudí.
You Are Here (2007)
Zajímavá mozaika, která po složení vytváří překvapivě originální a neotřelý celek. Hrozně hezky je to natočené (zejména diametrálně lišící se pohledy na jeden večer), charaktery jsou skvěle napsané i dobře zahrané a v závěrečné scéně je i nějaké to poslaní. Já jsem se rozhodně nenudila.
Děti Slunce (2016) (seriál)
[Obsahuje spoilery] Závěr mě trochu zklamal, to s tím nečekaným návratem do roka a do dne byl šlápanec vedle, za co také odebírám jednu hvězdu. Jinak to byla úžasná jízda plná vtipných scén, zajímavých překážek a skvělých postav - výborná volba hlavních i vedlejších postav, zejména Big Boss byl vynikající :-) Úplně poslední scéna byla hodně vydařená a trochu ubrala na tom zklamání z posledního "zvratu".