Recenze (186)
Konvoj (1978)
Vůbec nevím, jak hodnotit. Čtyři jsou moc, tři mi přijdou málo. Výborná kamera. Na to, že je film vystavený podle country písničky, je to vlastně docela dobrý.
Menu (2022)
Původně jsem dal tři, ale asi po týdnu jsem zvedl na čtyři. Dlouho se mi nestalo, aby mě nějaký film zaujal natolik, že jsem se k němu zpětně v duchu vracel. Nakonec jsem přidal čtvrtou, protože i u druhého zhlédnutí jsem se bavil. Když víte, co je která postava zač, dostanou jiný smysl různé narážky nebo chování určitých postav. Spíš než jako horor to vnímám jako černohumornou satiru s vydařenými hereckými výkony, u které jsem se bavil mnohem víc než třeba u K zemi hleď.
Princezna rebelka (2021)
S vesměs tříhvězdovým hodnocením souhlasím, ale děti byly nadšené a chtěly jít na Pil znovu. Takže jestli máte předškoláky, přidejte si k hodnocení čtvrtou hvězdu.
Teroristka (2019)
Nečekal jsem nic, jsem víceméně spokojený. Škoda že netlačili víc na pilu a nevznikl echt černohumorný film.
Před vraždou (2022) (seriál)
Koukatelné, svým způsobem zábavné, ale scénář v tomhle žánru by měl být vybroušenější, abych mohl hodnotit lépe. Bohužel je děravý jako ústa staré squaw.
Lichožrouti (2016)
Sleduju to po očku, ale cilovka je zjevně nadšená, protože během sedmi dnů to u nás běží už potřetí.
Space Jam (1996)
Děti to bavilo, já si po pětadvaceti letech konečně škrtl položku ze seznamu restů.
Týme Zenko, do toho! (2022) (seriál)
Děti to baví.
14 vrcholů: Nic není nemožné (2021)
Výkon za pět hvězdiček, dokument slabší. 101 minut je málo na to, aby šel jakkoli do hloubky. Chtěl bych víc záběrů z výstupů a méně rodiny.
Zathura: Vesmírné dobrodružství (2005)
Jestli to chcete pustit malým dětem (předškoláci, první stupeň), připočtěte si hvězdičku. Myslím, že těm se to bude moc líbit.