Recenze (3 355)
Tři mušketýři (1993)
...čo chcú američania natočiť Troch mušketierov....zbytočný film-ked ich francuzi natočili viac a lepšie /tých Mušketierov/
Návštěvníci (1983) (seriál)
Sci-fi námet,upravené auto LADA ,nahá Dagmar Patrasová s delfínmi,dosť trikov,vtip - v 8O-tych rokoch to bol ozajstný hit. Ale pozerať sa to dá i teraz - stále to je dobré.
Mumie: Hrob Dračího císaře (2008)
Hmm tak toto už nebola tá Múmia - taký remix pôvodnej Múmie (70%) + činske reálie (30%) Syn vyrástol,manželka sa zmenila= hrá iná herečka, ale Brendan Fraser je stále bez zmeny ako pred x-rokmi. Ale hlavne už to nie je Egypt s múmiami, ale nejaký mumifikovaný bratranci pôvodnej múmie - z Číny. Nie zlé ,ale štvorka neviem či bude - už to ide dolu vodou - žiaľ.
Austin Powers - Goldmember (2002)
...tak sprosté až je to dobré.... Mike Myers je raz navždy Austin Powers
King Kong (1976)
Také TV spracovanie King-Konga - na prvý film o K-K to nemá. Inak J.Lange bola fajna :)
Hostel II (2007)
Ďalšie pokračovanie - sračka ako minulý film tj Hostel ... tu by som mal otázku: prečo tu hral Milan Kňažko ? Pre peniaze ? lebo ich má málo ako bývalý politik? Pre to,že to je americká produkcia ? Ozaj Amerika za každú cenu??? Prečo neodmietol - za socializmu musel hrať angažované filmy,ok beriem, bola taká doba a chcel hrať ,lebo by možno už nemohol,ale tu odmietnuť mohol nemal by iste problémy.....
Hostel (2005)
Mám len jednu otázku komu sú určené takéto filmy ?
Jak ukrást nevěstu (2008)
...americká zlátanina akých sa potuľuje po TV kopec,ale lepšie ako Tv noviny.moja zaujímavosť: Tom (Patrick Dempsey) nosí hodinky značky Jean Richard Tourbillon. (dyfur)
Simpsonovi (1989) (seriál)
Simpsonovci sú Simpsonovci - to je celé-kto ich nepozná je ...............
Život na zámku (1995) (seriál)
....no čo už jeden z ďalších seriálov,ktorý nudí -dávam jednu hviezdu -lebo úplna srákota do nebola -ale moc nechýbalo.