Recenze (867)
Spáči (1996)
Jde o docela slušný snímek zabývající se zneužíváním dětí v církevních školách. Nejde však o nějaké mimořádné dílo a největší devizou jsou herecké výkony Bacona a DeNira. 70% hvězdiček
Byt (1960)
Výborná komedie s Jackem Lemmonem a Shirley MacLaineovou v režii geniálního Billyho Wildera. 90% hvězdiček
Bože, jak hluboko jsem klesla! (1974)
Zdařilá italská košilatá komedie, ve které nelze jinak než obdivovat krásu Laury Antonelliové a bavit se sice jednoduchým, ale povedeným příběhem. 73% hvězdiček
V žáru noci (1967)
Výborný snímek zabývající se rasovými předsudky a stereotypy v chování v Americe šedesátých let. Atmosféra filmu je hustá jak mlha kolem rybníku brčál a napětí nemá konce. 89% hvězdiček
Tmavě červená (1975)
Dobré napětí, stylistika sedmdesátých let, výborná hudba a krve tak akorát. 76% hvězdiček
Moonraker (1979)
Moonraker je sice z těch horších bondovek, ale zábavný je stále ještě dost. Nejhorší je snad scéna z vesmírné lejzrové střílečky, která podle mě do tohoto filmu vůbec nepatří. Proto dávám jen 71% hvězdiček.
Astronaut (2006)
Je to tak trochu kýčovitý hollywoodský film o splněném přání, ale neuráží a jeho sledování je povzbuzujícím zážitkem. 71% hvězdiček
Královna Alžběta: Zlatý věk (2007)
Výkon Cate Blanchet je sice výborný. Stejně tak i ostatní herci, kostyméři, osvětlovači a kameraman odvedli výbornou práci. Ale natočili nudný kýč, který dokáže jen tak tak vyplnit necelé dvě nudné hodiny v autobusu z Brna do Prahy. 66% hvězdiček
Jeden den v New Yorku (2004)
Nejsem v cílové skupině tohoto filmu, takže mě jeho sdělení zcela minulo. Myslet si však o něm (a napsat), že je to škvár, mohu. 24% hvězdiček
Prázdniny (2006)
Film má podobnou atmosféru jako například Láska nebeská, tedy pohodovou a nekonfliktní a z celého filmu pak čiší velmi pozitivní energie. Láska nebeská to však není. Herci jsou sympatičtí a jejich výkony velmi dobré a dokreslující hudba nakažlivě pozitivní. 68% hvězdiček