Recenze (401)
Expres na západ (2011) (TV film)
uff..! (všetko ostatné povedali Samuel a Tommy)
Poslední vládce větru (2010)
M. Night Shyamalan Story aneb M. Nightmare S. aneb jak Shyamalan od deseti k pěti kráčí.. 35 %
Ospalá díra (1999)
Tim, Johnny, Christina, Christopher..nemalo by to byť zlé..nemalo..nakoniec som to dopozeral bez nejakého zvláštneho nadšenia..čakal som viac..60 %
Smrtelná aliance (2013)
niekde na pomedzí 70 %..skvelý psycho gagman JCVD s jeho grimasami a doslova cool účesom..:) byť tam viac svetla (pánové, kde jsou ty pětikila..nasviťte to více..!), tak aj 75 %..ale to by už asi nebol príbeh odohrávajúci sa hlavne v noci, že..? :D
Continuum (2012) (seriál)
netrpělivé čekání na třetí sérii..75 %
Looper: Nájemný zabiják (2012)
koment viď kOCOUR & Cival..
Zelená vlna (1982)
FAKT Vorlíček..???!!! hm..
Hrdinové (2006) (seriál)
prvé dve sezóny..výborné, chytľavé, scifózne..:) 75 %..a potom..potom som si radšej pozrel české filmy..premárnená šanca..ako pri Stratených..celkove 60 % :/
Minority Report (2002)
nie, skutočne nie..myslím si, že 60 % je dostatočné (z)hodnotenie..
Stříbrná pila (1978) (seriál)
a sakra..jenom šest dílů..??!! :/