Recenze (45)
Zlatý podraz (2018)
Skoda tak zajimaveho pribehu. Hezka kamera, ale vic me nenadchlo. Chybelo tomu budovani nejakeho napeti. Ani vlastne nebylo poznat, ze se film blizi ke konci.
Yesterday (2019)
Letni oddychovka se zajimavym napadem, ktera ovsem nevyuzila svuj potencial.
Skleněný (2019)
Vyvoleny i Rozpolceny se mi libili vic. Tady musim nejvic vytknout jednu dejovou linku, ktera se rozkreje na konci a prijde mi uplne zbytecna. Leda by nasledoval dalsi film, ale to bych asi nerad. Pak mi vadil rozvleklej zacatek, kdy se skakalo z jedne postavy na druhou. Premyslel jsem mezi 2-3* a nakonec davam 3* a to hlavne kvuli McAvoyovi a nekolika super scenam.
Zrodila se hvězda (2018)
Vubec bych si netipnul, ze Bradley Cooper dokaze takhle rezirovat. A i herecky byl skvelej. Lady Gaga byla vyborna na to, ze to neni herecka. Az na jednu scenu se postavy chovaly smysluplne, coz cenim. Cejtim tady Oscara.
Thor: Ragnarok (2017)
Na muj vkus az moc velka taskarice. Na vtipy se az moc tlacilo a zabilo to film. Takova skvela zaporacka a vubec to nevyuzilo jeji potencial.
Malý Sheldon - Pilot (2017) (epizoda)
Hmm, tak nevim. Ani jednou jsem se nezasmal. Dokonce jsem se ani nepousmal. Dam tomu jeste tak 2 dily, ale jestli to nepujde nahoru, tak nevidim duvod, proc se na to koukat.
Génius (2017) (seriál)
Cetl jsem predlohu od Waltera Isaacsona. Takze nic noveho me necekalo. Presto jsem hltal kazdy dil a za dva dny jsem to zkouknul cele. Nicmene vsem vrele doporucuju precist si tu predlohu.
Až vyjde měsíc (2012)
Strasne divnej film.
Blade Runner (1982)
Vizualne krasne, super atmosfera, uzasna hudba. Ale pribeh je prisernej. Vetsina toho, co delaji postavy mi absolutne nedavala smysl. A to me silene stve. Proto davam jen **
Sebevražedný oddíl (2016)
Oproti Batman vs Superman je to pecka. Jinak je to takova pohodicka. Postavy jsou cajk, hlasky dobre, muzika super, ale pribeh je slabota.