Recenze (1 377)
No Game, No Life: Zero (2017)
Pekný príbeh o láske stroja a človeka.
Andor (2022) (seriál)
Je to SW, ale aj špionážno dystopický thriller s dobrými hereckými výkonmi a dialógmi. Atmosféra je občas skľučujúca. Trochu sklamal koniec prvej série. S tým ako napriek vojnovému stavu, všetky postavy prežili a hlavná postava sa zo všetkého dostane.
Konference (2022)
Nemecké spracovanie najhoršej časti dejín ľudstva.
Black Adam (2022)
Sme stále tam kde sme boli antihrdina sa stane hrdinom a ostane antihrdinom aby mohol robiť veci čo nemôže hrdina (viď Batman Dark Knight). Charizma tam je v postave Brosnana ale inka nič nového pod slnkom. Hudba slabá ako aj antagonista. Komornejšie ako Marvelovky.
Willow (2022) (seriál)
Niečo mi tam stále vadilo a to tu je už od lovkýň duchýň zlé scénare. Naviac sa to odzrkadlilo na hlavných postavách a v scéne drevorubač/kami v lese sú ženy s mužskými menami - veľmi čudná scéna, hlúpe mužské postavy, stále humorná postava Thraxus Boorman herca Amar Chadha-Patel, prehnaná CGI a zle zvolená popíková hudbou. Dostavilo sa aj občasné nudenie za prehnanou stopážou. Umiestnenie do stredoveku (hrady a.i.) odzrkadlené v dialógoch. Jedna hviezda z nostalgie za v úzadí pôsobiaceho Willowa.
No Game, No Life (2014) (seriál)
Trochu náročné pre toho kto nehrá hry ako šach, black jack nakoľko tu ide hlavne o taktizovanie a videnie veľa ťahov do predu. Taktiež sa jedná o ecchi anime.
Kimi ga otošita aozora (2022)
Na Hromnice o deň viac Pre pubertiakov po japonsky. Naťahovačka na konci s duchom.
Miluj svého robota (2021)
Komédia nenájdená ide o romanticko existenčný film.
Food Luck (2020)
Opäť film o jedle a japonskom prístupe k nemu. Tento raz yakiniku - grilovaný hovädzí jazyk. Mladý recenzent vyrastajúci s matkou vlastniacu reštauráciu píše recenzie na toto jedlo.
Tonbi (2022)
Autoritatívny otec z robotníckej vrstvy a jeho syn hľadajú cestu k sebe.