Recenze (1 377)
Kaguja-sama wa kokurasetai: Tensaitači no ren'ai zunósen (2019) (seriál)
Hlavná premisa tvrdohlavá čo ovplyvňuje celkový nedobrý pocit z anime. Napriek tomu sú interakcie postáv zaujímavé ak niekomu nevadí prehnaná súťaživosť. Nahliadnuté je do fungovania školy, aktivít a záujmov žiakov. Postavy sú vykreslené do cela reálne a je možné ich chovaniu uveriť. + sympatické postavy, preberanie rôznych tém spojených s hlavnou premisou anime, humorné, spoločenské hry, - na silu udržiavané nevyslovenie pocitov, prelínanie fiktívnych a reálnych scén občas zmätočné,
Spy x Family (2022) (seriál)
Dobre sa bavím. Seriál s OP ale sympatickými postavami vo fiktívnom svete napodobujúc povojnové Nemecko a studenú vojnu. Ku koncu prvej série sa začína seriál ojedať a umelo naťahovať. 2.séria pri jej pozeraní som si uvedomil čo mi vadí. Amine je detské s jednoduchými príbehmi a žiadnou hĺbkou. Prerušil som po druhej časrti.
Toradora! (2008) (seriál)
Anime na dobrý pocit. Postavy sú síce zaškatuľkované a zvrat je predvídateľný. Napriek tomu tvorcovia vedia rozohrať zaujímavý niekoľko uhoľník so zaujímavými charaktermi.
Belle (2021)
Prebratá téma a ešte aj Kráska a zviera čo nemám rád. Spracovanie pekné. Príbeh nie je originálny. Koniec patetický a nerealistický.
Koe no katači (2016)
Emočne silná záležitosť, ktorá je trochu neprehľadná priehrštím postáv a ich nie celkom čitateľných reakcií. Realistické stvárnenie šikany a na naše pomery nerealistické výčitky hlavnej postavy.
Akagami no Širajuki-hime (2015) (seriál)
Milé a pekné anime o dobrých ľudoch v rozprávkovom duchu s s problémami šľachticov a poddaných. Expresívne dotváranie je obmedzené na minimum ako aj prehnané správanie postáv čo ostalo je zdržanlivosť a hanblivosť.
Symfonie z jiného světa (2018) (seriál)
(do S1E1) Príbeh nezaujímavý, postavy fádne a animácia s Dream filtrom. Asi som už isekaiov prejedený hlavne po Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (seriál) (2021), Tensei šitara slime datta ken (seriál) (2018), Re: Zero kara hadžimeru isekai seikacu (seriál) (2016) a iných top anime.
Kobajaši-san či no Maid Dragon (2017) (seriál)
(pozreté do S1E4) Milé postavy až na ochlastanú Kannu hlavnú postavu. Príbeh nie je a interakcia postáv je echi, kawaí ale aj trápna.
Tensei šitara slime datta ken (2018) (seriál)
Milá postava sa obklopuje milými postavami a snaží sa im umožniť dobrý život v krajine démonov a zlých ľudí. Sympatické postavy a väčšinou logický príbeh. Keby nebolo OP hrdinu a všetci sa mu nevrhali na krk tak to bude aj 5*. -ANN- -Poradie pozerania-
Fúfu idžó, koibito miman. (2022) (seriál)
Stredoškolské prvé lásky a ich zmätenosť v hlavách protagonistov. Seriál sleduje ako je to v japonsku zvykom hanblivé postavy, v riešení zamotaného trojuholníka. Ten sa vytvorí, po spustení programu sledovaných manželstiev ako výučby na škole. Po pár častiach začne byť chodenie okolo horúceho mlieka trochu moc. Napriek tomu sú postavy a atmosféra stále milé a sympatické.