Recenze (1 381)
Kokosy na sněhu (1993)
Srdcovka dobre natočená, s reálnym pozadím a veľkým pozitívnym nábojom. Koniec vždy dojme. ˝někteří lidi nevěří, že jamajskej bob zvítězí˝
Warriors (1979)
Pubertálna komix road/metro movie s dobrým spádom. Vizuál a spojenie s hudbou dobré tak ako postavy. Točené na reálnych lokalitách pre to použiteľné aj ako spriedodca po NY.
Po zavírací době (1985)
Bizár s dobrými hereckými výkonmi príbeh je vedľajší a umelecky neprekvapí. Vedelo vtiahnuť tak tak.
Kdo je Harry Crumb? (1989)
Candy ako ho mám rád, ale vtipy sú prehnané a hlavne založené na nemotornej slepstike. Nedopozerané.
Sošite, baton wa watasareta (2021)
Nezvyčajná, ale milá a japonská, zápletka o dievčati čo má 3-otcov a mami. Let do NY.
Bullet Train (2022)
Gore. Smiešne no -äh- ani nie moc až na ˝Keď na niekoho ukazuješ 3-prsty ukazujú na teba˝. Dobre spravené s móc veľa náhodami a veľkými silákmi a drsňačkami.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Napriek trápnym srandičkám veľmi patetické a celkovo zabudnuteľné.
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Raimiho tvorbu mám rád ale toto je proste korporátna zlátanina s paptetickým koncom.
Baron Prášil (1961)
Opäť vynikajúco spravený film s množstvom remeselnej skúsenosti a zaujímavymi napadmi. Príbeh spája niekoľko žánrov fantasy, Sci-fi, rozpravky a i. Červená a žltá sú hlavnými farbami. Príbeh nie vždy odsýpa.
Nicky Larson: Agent amatér (2018)
Občas nechutné škrečok v mikrovlnke, strieľanie kačíc a lascívne scény to si z anime nepamätám. Akcia dobrá a postavi tiež až na to, že viac francúzske ako japonské.