Recenze (1 377)
Králíček Jojo (2019)
Ďaľšia dramédia s naozaj ťažko skúsnuteľnou témou. Napriek tomu víťazí slušnosť a zdravý rozum.
Sorry to Bother You (2018)
Ťažko sa to hodnotí lebo ide o čudný príbeh o chlapíkovi z telemarketingu, ktorý prejde z najnižšej priečky zamestnanca k elite predávajúcej otrokov, zbrane. Následne je konfrontovaný v suteréne zavretými experimentami šéfa firmy ponúkajúcej novodobých otrokov. Herecky dobre obsadené. Hudba tiež újde. Moc ma to, ale neoslovilo.
Le Mans '66 (2019)
Dobre zahraté, dobre spravené ale chýbalo tomu čosi.
Star Trek: Picard - Remembrance (2020) (epizoda)
Aj keď tu máme veľa referencií na Star Trek a jeho svet. Nemal som pocit akoby som pozeral Star Trek seriál. Odklon od Roddenberryho poňatia je zrejmá. Ako už pri Discovery ide o temnejšie a filmovejšie podanie. Toto je asi ako jeho tvorcovia a CBS chce predať seriál väčšej mase. Herecky je to vyrovnané. Čo sa príbehu týka je to až moc tajomné.
Pán času - Orphan 55 (2020) (epizoda)
Odkaz je jasný, ale ako to spracovali je biedne.
Wasabi (2001)
Príjemná oddychovka s drsňákom a jeho potomkom v krajine vychádzajúceho slnka. Nie všetko dáva zmysel, ale zábava to je.
Terminátor: Temný osud (2019)
Sarah Connor:I´LL BE BACK! A máme tu pokračovanie ala Star Wars 7+ s etablovaním novej línie pomocou starej garnitúry. Bez fan-service by to zahnil ako predošlé pokusy o pokračovanie. Vývoj tu je len marginálny a nie tak pôsobivý ako v originále z ´91. Ani jeden z nových protagonistov nevyžaroval charizmu. Príbeh sprevádzajú nevyváženosti a snaha zachovať príbeh je po niekoľkých odklonoch hra na istotu. Triky a súbojové scény sú technicky na úrovni napriek tomu film pôsobí občas ako B-čko. T-800: I WON´T BE BACK.
Joker (2019)
Komiksoví film bez komiksového spracovania to sa moc nevidí. Phoenix je výborný a ťahá celý film. Atmosféra filmu je veľmi dobre vystihnutá a nezbadal som hluché miesta aj keď sa nejedná o žiaden ˝akčňák˝. Je tu ale citeľný odklon od komiksovej postavy záporáka k bláznovi so svedomím.
Jay a mlčenlivý Bob: Přeprc (2019)
Smith si robí paródiu na svoje filmy a omieľa stále to isté aké dobré jeho filmy boli. Okrem toho je tu tlačenie na family pílu. Samotný príbeh je zanedbateľný.
Zloba: Královna všeho zlého (2019)
Podobné jednotke. Pfeiffer obstojná záporáčka okolie bolo ale slabé to isté na strane Jolie.