Recenze (1 568)
Slídil (2007)
Jo, verze z roku 1972 byla opravdu lepší. Tady to bylo míň hravé a změněný konec v porovnání s předchozí verzí byl chabý. Jude Law ze začátku působil jako hlupák a že by pak vymyslel takovýhle plán je docela neuvěřitelné. A Michael Caine se nechal mnohem rychleji vystrašit než L. Olivier v původní verzi. Nebyl tolik nad věcí. Celkově tu postavy působily méně chytře. Škoda. P.S.: Jud Law byl namaskován též chabě. Slabé tři.
Svět zítřka (2004)
Pohádka. Kdysi jsem viděl v kině, teď jsem si chtěl připomenout a ani jsem nedokoukal...
Slídil (1972)
Divadelní záležitost s dvěma herci, kteří to celé utáhnou. Moc pěkně se jejich dialogy sledovali, i když stáří filmu jde samozřejmě znát. Správně bych měl dát jen 3 hvězdy, ale jako ocenění, že se na to dá v poho koukat i po více jak 40. letech přidávám ještě jednu.
12 let v řetězech (2013)
Dobré, ale né výjimečné. Vzhledem k tématu se film dotkne asi víc populace USA než nás.
Na západní frontě klid (1979) (TV film)
Stáří filmu je znát. Dobré, ale není třeba vidět podruhé. To raději znovu knihu.
Cotton Club (1984)
Divné, ale vlastně mě to ani moc nezaujalo. Možná proto, že jsem to viděl s dabingem a ne v originálu, tak se atmosféra vytratila. A těch tanečních čísel, ač kvalitních, bylo možná trochu, trošilinku moc.
Nebraska (2013)
Je mi líto. Umělecké, ale slabé. Jedním uchem dovnitř a druhým ven, i když herci byli styloví. Jen mě moc neoslovuje atmosféra amerického vidlákova. Slabé 3.
Špinavý trik (2013)
Dobrý. Pěkně udělaný retro.
Vyvolávač deště (1997)
Dobré. Ale zase né nějaká bomba. A přiznám se, že od Coppoly bych čekal lepší záležitost.
Krajní meze (1995) (seriál)
Klasa mého dětství.