Recenze (152)
Predátor: Evoluce (2018)
Asi nejhorší z predátorů, ale zkouknout a zasmát se u toho dál, bohužel konec nechává prostor pro pokračování což už nabadá k tomu, že by to byla přepálená ptákovina tak se to doufejme nestane.
Fullmetal Alchemist – poslední alchymie (2022)
Shrnutí za všechny tři filmy, které jsou obecně vzato podprůměr. Oceňuji to že na tři filmy je to solidní souhrn Brotherhoodu. Na herce a jejich výkony je potřeba si malinko zvyknout jak už to bývá u filmových provedení animeček, nebo her.
Metaloví lordi (2022)
Odlehčená komedie s naprosto perfektním hudebním podkladem.
Mizerové navždy (2020)
Pokračování po tolika letech? Čekal jsem co z toho bude a naštěstí si chlapci udrželi úroveň a krásně završují třetí díl Mizerů.
Sweet Girl (2021)
Celkem nadupaná akce s překvapivým koncem.
Lucy (2014)
Pro někoho asi béčkový akčňák. Pro mě dost zábavná podívaná se sympaťáky v hlavních rolích :).
Predátor: Kořist (2022)
Za mě nejen po delší době nejlepší film s tématikou Predátor/Vetřelec, ale za mě nejlepší Predátor vůbec. Obrovská škoda jen že kvůli exkluzivitě Disney se snímek zatím nedostal do kin. Záběry a scény prostředí, do kterého je snímek zasazený by si velké plátno určitě zasloužil.
Hubieho Halloween (2020)
Jedna hvězda za universální termosku.
Prokletí městečka Bridge Hollow (2022)
Krom visuálně hezkých potvůrek... dost o ničem.
Arcane (2021) (seriál)
Naprostý masterpiece. Člověk by si řekl, že bude Arcane mířený čistě pro fanoušky hry nebo pro mladší publikum, opak je však pravdou a doopravdy byste težko hledali lepší animovaný seriál. Animačně je tak originální a propracovaný, že na souboje budete zírat s otevřenou pusou a celé to podrtrhne naprosto senzační hudební doprovod. Pokud tedy nepatříte mezi skalní fandy, dejte tomu šanci a užijte si skvělou podívanou ;).