Recenze (112)
Nabít a zabít (2006)
Skvělá krimi-gangsterka s výbornou pointou a skvělým hereckým obsazením. Nebýt toho, že jsem věděla, kdo Lucky Number Slevin natočil, tipovala bych svého oblíbence Ritchieho. 90%
Černá labuť (2010)
Posedlost může mít mnoho podob a každá posedlost je výzva pro Arofonskeho. Není to ani zdaleka tak skvělé jako Requiem for a dream, ale je to o dost lepší než na něco více si hrající Fontána. Každopádně Black Swan se řadí mezi filmy ,,must see", Portman je dechberoucí, Vincent Cassel je díky své roli,,hajzlíka"nehorázně sexy a v určitým momentech naprosto zastiňuje Natalii a ty variace na Čajkovského od Mansella-ach.:-)85%
Na vlásku (2010)
Ačkoliv se Disney od Pixaru má stále co učit, já se po celou dobu skvěle bavila. Lehce ironická pohádka, která má vše, co správná pohádka má mít + spoustu dalšího navíc. 85% P.S. A ten sexy pohled, ten mě prostě dostal.:-D
Varieté (2010)
Jako každý muzikál je i Burlesque lehce naivní záležitost, ovšem s moc pěkně udělanou show doprovázenou nádherným hlasem Christiny v a s tím nejroztomilejším barmanem pod sluncem.:-)80%
Hvězdný prach (2007)
Jsem moc ráda, že se jednou za čas zadaří a povede se natočit tak povedená pohádku jako je Stardust. Jeden z mých nejoblíbenějších filmů, který krom skvělého hereckého obsazení, výborného příběhu má i dokonalý soundtrack. Bez debat 5hvězd.
West Side Story (1961)
Na tuto klasiku z řad muzikálu jsem se hrozně těšila, možná jsem tedy očekávala od West Side Story až moc, ale musím s lítostí konstatovat, že dlouho jsem neviděla tak hrozný film. Ode mě si West Side Story vysloužilo 2hvězdičky za těch pár skvělých evergreenů a teď abych si šla spravit náladu shlédnutím Singin´ in the rain.:-)
Určitě, možná (2008)
Mohla bych sem napsat, že Definitely, maybe je slabší a méně vtipnější verze Himym, ale proč to dělat a srazit dolů film, který se mi líbil?:-) Příjemné herecké obsazení v čele se sympaťákem Ryanem Reynoldsem a trochu netradiční zpracování jednoho příběhu s až moc přesládlým koncem. Milá oddychovka. 75%
Zpívání v dešti (1952)
Láska na první shlédnutí.
Velká země (1958)
Ještě donedávna mi při slově western naskočila husí kůže po celém těle a na mé tváři se objevil znechucený výraz. A já musím konstatovat jak jen jsem byla hloupá, když jsem westernové klasiky zatracovala. Po Once upon a time in the west jsem měla možnost vidět další skvost z tohoto žánru a jsem nadšena, jak hereckým obsazením, režií, kamerou tak i nádhernou hudbou Jeroma Morosse. Big Country si ode mě zasloužila bez debat 5hvězd.
Snídaně u Tiffanyho (1961)
Myslím si, že nebýt okouzlující Andrey Hepburn, která zastiňuje všechny ve svém okolí, film by rozhodně nebyl označován za jednu z klasických romantických komedií. A tak se díky ní a jejímu excelentímu výkonu snažím zapomenout na otravného japonského souseda,který mi tuhle trochu kýčovitou, ale velmi milou podívanou velmi kazil a dávám 4silné hvězdičky.