Recenze (169)
Kajínek (2010)
Pro mě výborný český film i když sametoví vrazi byli asi lepší. Možná mi vadí, že z Kajínka udělali hrdinu. Ale i přes pár chyb(nahrávka na konci filmu začíná o něco dříve, než začnou natáčet v autě, resp. je tam něco co tam nemá být, nebo to, že jsou tam plasmy a pořady v HDčku) 4*
Lítám v tom (2009)
Přišlo mi to nudné a povrchní.
Báječná léta pod psa (1997)
Krásný film o tom, jak z chytrého vzdělaného optimistického člověka udělal režim trosku. Užasný manželský pár Vetchý,Šafránková.
Sin City - město hříchu (2005)
Krev, krev, krev. Celkem pusobivý film, ale nejsem si jistý, jestli v dobrém slova smyslu. Když opomenu příběh, tak mi to připadalo trochu jako kmotr, totiž snad každá scéna končila hláškou. Občas až moc :D.. přesto 4 *..
Gympl (2007)
Pohodovej film na pobaveni, nic světobornýho. Spíš více neherců než herců. Akorát buzerace s přezuvkama je stejná jako u nás na gymplu, takže za to a ještě za Krause dohromady jedna hvězda navíc ==> 4*:D
Vyvolený (2000)
Skvělý i když místy dost protahovaný film. Každopádně zachoval ve mně velký dojem. 4,5 * i Díky Jacksonovi :)
Ip Man (2008)
I když mám spíš radši karate, tak Ip man a jeho wing chun mi imponoval. Ale závěrečný souboj byl něco ve stylu Chucka Norrise 1 VS 20:D.4*
Občanský průkaz (2010)
Ze začátku jsem se nemohl vůbec ztotožnit ani s jednou z hlavních postav, časem si mne však totálně získali(hlavně Popelka) a to je to, co mám na filmu rád. Jinak zatím letos nejlepší český film. ==> 4*
Zodiac (2007)
Zodiac - Film, po jehož zhlédnutí jsem jen tupě koukal do televize.Skvělé tempo po celou dobu. Jinak celkem pravdivý, knihu od GRaysmithe mám doma:).Výborný Gyllenhaal ==> 4.5*.