Recenze (267)
Doktor Smrt (2010) (TV film)
Opravdu hezká podívaná na velmi nehezké téma. Jako drama perfektní, jako film podle skutečných událostí zamyšleníhodné.
Iron Sky (2012)
Nesourodý mix komedie a sci-fi, dávám 3 hvězdičky a to jsem k tomu filmu nadmíru štědrý.
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
Kupa inteligentního humoru, taškařic, narážek a nesmrtelných hlášek v dost dobře možná nejlepší české komedii všech dob. Eso v rukávu Oldřicha Lipského, na které se vždy rád znovu a znovu podívám, ač jsem ho viděl už nesčetněkrát.
Avengers (2012)
Tak první půlhodinka byla víceméně zívačka, dokonce jsem přemýšlel o tom, jestli má cenu to dále sledovat. Jakmile se ale mr. Stark ukázal na scéně v plné síle, tak film výrazně ožil a dostal spád, který vydržel až do konce. Suma sumárum někde mezi 3 a 4*, ale jelikož jsem technicky založenej hračička, tak za 4*.
Casablanca (1942)
Hitovka, kterou jsem si nechával dlouho "uležet" a před nedávnem na ní konečně došla řada. Trochu naivní, trochu přehnané, nicméně tak jako tak naprosto perfektní. V roce 42 bych dal 10 z 5 možných hvězdiček, dnes zasloužené 4*.
Hranice nemožného (2008) (seriál)
S každou další sérií skvělejší. Zdá se, že tenhle seriál zraje jako víno :O)
Tři dny ke svobodě (2010)
Těžko hledat chyby. A nebo raději nehledat. Je to sice slaďárna, ale ukrutně dobrá. Zasloužené 4*
Jsem číslo čtyři (2011)
No, odpad to přímo není. Ale víc jak za 1* to na druhou stranu také nestojí. Více se k tomu asi netřeba vyjadřovat. Kdo neviděl - moje doporučení zní - ani nekoukat.
Nedotknutelní (2011)
Dvěma slovy? Naprostá paráda. Komediodrama není zrovna moje nejoblíbenější parketa, ovšem udělal jsem výjimku a zkusil to. A udělal jsem dobře. Tenhle film je v žebříčku personal 2011-2012 best hodně vysoko, né li nejvýše.
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Na knížku samozřejmě nemá ani jedno filmové zpracování, nicméně i tak se jedná o velmi pěkné "pokoukáníčko", které rozhodně stojí za to.