Recenze (440)
Vlkochodci (2020)
Pochopitelně nejde nesrovnávat s předchozí Písní moře a hlavně Tajemstvím Kellsu, které je Vlkochodcům tak nějak nejblíž. Spoustu jsme toho už viděli v předchozích filmech a třeba hudba je tu nejslabší. Ale víte co, ono to vůbec nevadí, protože pokud jste správně naladěni, s radostí se zase ponoříte do keltských bájí a pověstí, mechových závrtů, lesních jezírek a zeleného ticha. Je moc dobře, že se takové animáky dělají.
Klaus (2019)
Je to celé hrozně osudové (což teď frčí) ale originální to není, spíše bych řekl, že pro hledání inspirace se nemusí chodit daleko. Se zařazením jako komedie nesouhlasím, u animáku se chci především bavit a to se mi tady nepodařilo. Zlé to není, ale jsou jistě hezčí a zábavnější pohádky.
Mandalorian (2019) (seriál)
Je vážně lehčí točit seriál, než celovečerák. Stačí totiž na konec každého dílu hodit nějakou vějičku a zbytek může být průměrný. Bohužel přesně to Mando je. Průměrný. Většina dílů je bohužel dokonce podprůměrných. Zachraňují to vizuální efekty, nedotažený westerno-samurajský feeling a baby joda. Mrzí mě, že každý kdo se vyspal s někým z vedení studia, si může za odměnu splnit sen a režírovat jeden díl hvězdných válek. Asi tak.
#martyisdead (2019) (seriál)
Je to fakt bomba, ale tím, že se bavíme o díle jiného formátu, než ochotnické seriály, musíme již srovnat s plnohodnotnou světovou tvorbou a tam to na plný počet není. Přesto dávám pátou hvězdu za sociální přesah. Pokud mohu svůj názor, nastávající generace teenagerů už bude fígle pedofilů dobře znát a jen tak jim nenaletí. Budou ale daleko víc nebezpeční sami sobě a typická dětská krutost v tom hraje velkou roli. Myslím, že je fajn na to poukazovat a Pavlovi Soukupovi děkuji. Chtělo by to více propagace.
Párty Hárd (2019)
Objektivně vlastně poměrně kvalitní a většinou i vtipná komedie, která jde hodně na krev. Pominu že se mi v některých chvílích dělalo špatně, ale nemohl jsem si pomoci, abych se nesmál. Otestuje kde až máte svoje hranice, ale pokud to dáte, není tomu moc co vyčítat. Lepší vidět cenzurovanou verzi...
Rambo: Poslední krev (2019)
Chápu, že na někoho, kdo koukal v poslední době jen na Marvelovky, je to málo akční. Někoho zase může pobuřovat správný starozákonní masakr. Já ale vystupuji z řady a říkám: "Toto je pravý Rambo". Vzpomeňme na jedničku, Sly chtěl být vždycky dramatický herec. Jestli se mu to dařilo je otázka, ale postavě Ramba ta smršť sebelítosti a takového amerického pofňukávání, že za plotem už to není co to bývalo, dává nenapodobitelný šmak.
Skleněný (2019)
To, co se povedlo, je precizně zpracovaný rozbor jednotlivých postav v ústavu a skvělé herecké výkony. Zbytek už bohužel působí jen jako slepenec různých nápadů s koncem, který postrádá jakoukoliv zajímavou myšlenku. Jakoby to rejža už chtěl mít za sebou. To je i důvod nízkého hodnocení.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
co napsat, jako komedie to fungovalo celkem obstojně
Stranger Things - Season 3 (2019) (série)
Třetí série a pořád je to zábava ale... Jen ten příběh začíná celkově trochu skřípat. Myslím, že je evidentní, že kráva se bude dojit dál a to je určitě škoda... Ostatní budou ještě chvíli hýkat blahem, než se vše propadne do špíny a hnisu. Mám raději, když dobré věci skončí se ctí.
Asterix a tajemství kouzelného lektvaru (2018)
Někde tu zaznělo, že tam nebyli žádní dobří římané... To je přece podstata Asterixe, že všichni římané jsou špatní :). Na můj vkus se nový animák bere pořád ještě příliš vážně oproti klasickým dílům. Ale jinak situační humor a animace na jedničku.