Recenze (864)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Husté,drsné,brilantní,nezapomenutelné.
Mlčení jehňátek (1991)
Vskutku mrazivý horror se životními výkony jak Hopkinse,tak Fosterové.Jen škoda,že pokračování už nestála ani za zlámanou grešli.
Vřískot 2 (1997)
Slabé a nastavované pokračování,snažící se vydělat další love.Jestli chcete dát na mojí radu,tak se podívejte na dost dobrou jedničku a na tohle se vykašlete.Absolutně o nic nepříjdete.
Vřískot (1996)
Super vyvražďovačka.Byl jsem u toho napnutej jako struna až do samého konce.Bohužel ten mě velmi zklamal a odhalení hlavního vraha (či vrahů) na mě působilo až trapně a scénáristicky odfláknutě.Nebýt toho,možná bych šel s hodnocením ještě výš.
Road Trip (2000)
Jedna z mála teenagerovských komedií, u které se dá docela dobře pobavit (rozuměj: jedna z mála teenagerovských komedií,na kterou se dá dívat).
Johnny English (2003)
Slabá komedie s trapnou zápletkou,která si rádoby hraje na parodii na Jamese Bonda.Rowan Atkinson jako vždy dokonalý,ale to ten film celý nezachrání.
Cesta do zatracení (2002)
Fakt nevím, jak mám shrnout své pocity z tohoto snímku,ale pokusím se:Líbil se mi příběh,líbilo se mi obsazení,líbila se mi atmosféra a celkové ztvárnění,velmi se mi líbil celý snímek od začátku až do konce.
Odplata (1999)
Ve svém žánru po všech stránkách bezchybné.
Dobrodruzi z velkoměsta (1991)
Je to zábavné,je to vtipné,je to roztomile,je to dost dobré.
Číslo 5 žije (1986)
Tak tomuhle říkam nostalgie ! V dětsví jsem se na to díval snad i dvakrát denně.Teďkom jsem to po snad 8 letech skousnul znova a pořád se mi to dost líbí.V dětsví by to bylo jistě za pět,dnes už z jasných důvodů slušná čtyřka.