Recenze (255)
Temné hlubiny (2018)
Dolph všehovšudy ve filmu cca pět minut a to je škoda. Van Damme už jenom střílí a nerve se a to je špatný. Atmosféra bez jakéhokoliv napětí. Ne vždy je záruka obsazení hvězdou to pravé a v tomto filmu se to utvrzuje dvojnásob. Čekal jsem od toho krapet víc, když už se teda sešli Univerzální vojáci opět na scéně.
Ad Astra (2019)
Nic moc, vzhledem k tomu co se od toho očekávalo. Tak nějak jsem dokázal předpovědět vše, co se ve filmu událo. Alespoň potěšila přítomnost Tommyho Lee Jonese. ☺️
Kickboxer: Vengeance (2016)
Ne, tohle nefunguje. Vůbec nic jsem neočekával, bohužel jsem doopravdy nic nedostal. Nuda, pro mě nesympaťák Kurt a ještě větší jeho bratr!! Musím říct, že na Kickboxera z 89 s JCVD v hlavní roli to nedosahuje ani poloviny hodnocení. Nudné dialogy, ovšem kde jsem dialogy čekal - šla jen hudba, herci čučeli a FanDam jen odfukoval. Další zklamání a zahozený čas.
Deadpool (2016)
Sranda od začátku až do konce. Ryan je fakt bohém. Jsem rád, že se Marvel podvolil takhle "sprostý" akční komedii, protože to studiu vážně chybělo. V kině sem se bavil. Dobře utracený peníze za kinolupen. :)
Creed (2015)
Pro mě emotivní a srdcové drama. Znova se podívat do Filadelfie, znova vidět legendu, znova cítit to napětí, znova bojovat.. i když už jenom z druhé řady. Sylvester opět zazářil, naučil mladýho Creeda ,,filadelfskýmu" boxu a nám ukázal že každý ,,starý železo" rozhodně nepatří do šrotu. Prostě vydařený comeback po 10 letech, navíc oceněný Zlatým globem.
Flash (2014) (seriál)
Pilot na jedničku, přítomnost Arrowa jenom potěšila! Doufám, že seriál půjde v podobných šlépějích jako veleúspěšný Arrow.
November Man (2014)
"Pírsovi" už to nebuší a neběhá tak dobře, jako za mlada. Nicméně, pořád se umí ohánět a hrát. Film mixnutý Bournem - Bondem - Takenem vcelku dobře ubíhá. Příběh je tak nějak dobrý, obsazení též. Hodnotím tedy kladně, jako povedený kousek.
Dobré manželství (2014)
Nevím co napsat. Film na začátku šlape pěkně, až moc poklidně. A když dojde ke zvratu, tak se vše vrátí do zajetých kolejí. Což samozřejmě filmu víc než škodí, dělá to z něj nudu. Až když se začnou rochnit pod schody v chodbě, tak to začíná být zajímavější. Konec vůbec komentovat nebudu. Ten starý dědula byl zbytečnost, do filmu nevnesl vůbec nic. Čili prostě nic moc a film nedoporučuju.
Fair Play (2014)
Film o začínajícím sportovním dopingu, o anabolech. Film zobrazující strach a obavy o své zdraví, pykání za nic a nakonec i odvaha říct svému snu ne. Tohle všechno tady dokonale funguje. S filmem jsem byl spokojen, každý z herců podal dobrý výkon.
Bílé peklo (2001)
V mnoha ohledech propracovanější než Útěk ze Sibiře. Např. ta štvanice toho velitele gulagu. Bylo tam i spousta dalších aspektů, které byly propracovanější než výše zmiňovaný bratříček. Bohužel ale, za mě dávám "pouze" 4*, jelikož je tam absence alespoň nějakých pro mě známých herců (alespoň je vidět, že hodnocení se nedělá pouze podle hvězdných herců!!).