Recenze (203)
Když si Chuck bral Larryho (2007)
Skvělá zábava, možná si dovolím tvrdit, že i mírně podhodnocená. Adam Sandler tradičně nezklamal a Jessica Biel byl bonbónek navíc!
Vražedná chapadla (2007) (TV film)
A tohle bylo jako co? :D
Hadi v letadle (2006)
Jak mohl takový borec jako Samuel L. Jackson přijmout roli v takovémhle filmu je mi opravdu záhadou. Ty dvě hvězdy jsou vlastně akorát za jeho účast.
Anakonda (1997)
Jasně, Thriller / Horor / Dobrodružný / Akční ... Byl to maximálně horor, a to pro mojí nervovou soustavu, když u toho zabíjela sobotní večer!
Anakonda: Honba za krvavou orchidejí (2004)
Ministerstvo zdravotnictví mě pravidelně varuje na mých oblíbených Marlborech, ale že by mě varovalo na obalu od DVD, to je ani nenapadne.. Blbost, volovina, nuda, zbytečná hodina a půl a .... radši už nic. Akorát je mi líto těch, co se chtěli jet podívat někam do exotické části světa a kvůli strachu z desetimetrových hadů s metrem v průměru raději nepojedou.
Super náhradník (2006)
Příjemné vyplnění odpoledne, které neurazí, neotráví a docela dobře pobaví, i přes to, že člověk vlastně dopředu ví, oč půjde, co se bude dít a jak to skončí.
Show Jana Krause (2010) (pořad)
V pátek večer se většinou k televizi nedostanu. Když mám ovšem volnou chvíli, nudím se nebo nemám náladu, tak zabrousím do internetového archivu, kde se vždycky bezpečně pobavím.
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
Autoservis, telefonát:......"Má váš automobil najeto přes dva miliony kilometrů? Pokud ano, stiskněte šestku" ŠEST... "Vítejte Ale Bundo".. Geniální materiál tenhle seriál!
M*A*S*H (1972) (seriál)
Klasika, která neomrzí. Na začátku jsem seriálu úplně nemohl přijít na chuť, ale to se postupem času změnilo a mohl za to hlavně Hawkey. Některé díly sice stojí za bačkoru, ale je to jen zlomek, který nemůže pokazit maximální celkový dojem.
Maska (1994)
Oblíbený komiksák převedený na plátno ve velice solidní podobě :-)