Recenze (91)
Sezn@mka (2016)
Dvě hvězdičky. A to zejména proto, že se vždycky rád podívám na Kajnarovou, Gondíkovou i Doležalovou... ;-) Jinak je to děsná zbytečnost a nebýt to českej film se zmíněnýma herečkama, dám snad odpad...
Sebevražedný oddíl (2016)
Děsný. Asi jsem nic nepochopil... :(
Jak básníci čekají na zázrak (2016)
Průměr. A možná úplně zbytečnej film...ale aspoň se tímhle celá xlogie zakončuje :-) A hvězdička navíc za snahu ten nutnej product placement trochu zlidštit ;-)
Krotitelé duchů (2016)
Ano, je to prostě jinej film, nemyslete na originál! Já původní film nijak zvlášť neadoruju, jen uznávám jeho kvality a vnímám jeho kultovnost. Jenže tahle čerstvá nadílka je prostě neskutečně vtipná, bez zbytečných fekálních zážitků a trapných okamžiků :-) Až mě zdejší hodnocení vyráží dech...já se totiž neskutečně bavil! :-) Bez jakýchkoliv servítků sázím čtyři hvězdy! :-)
Poslední loď (2014) (seriál)
Páni! Začal jsem to sledovat jen z nudy a postupně jsem se šklebil víc a víc...patos, agitka a tak dále a tak dále...americká klasika podle šablony a na autopilota ;-) Jenže ke konci první série to najednou začalo fungovat a šlapat a u posledního dílu už jsem se nešklebil, ale nadšeně jásal! To je ono! Tohle je to pravý vořechový postapokalyptický drámo jak ho mám rád :-) Těším se na druhou sérii (a tentokrát si počkám na dabing) :-)
Atentát (2015) (seriál)
Strašná kravina. Víc než krimi thriller je to často spíš Bláznivá střela a nebýt toho, že jsem to rozkoukal a často se fakt nudím, tak to snad nedokoukám ;-) Postupem času mě nejvíc baví postava Miroslava Táborskýho...ze začátku to byla hrozně násilně naroubovaná sranda, ale už jsem to přestal řešit a ve 12.díle mě už tenhle hypochondr fakt baví, zvlášť když při výčtu důsledků ozáření pachatelky reaguje slovy "To znám, to jsem měl taky"...to už jsem se smál nahlas :-D
Pád Země (2015) (TV film)
Fujtajbl! To je horší než odpad! :( Nejzbytečnějších 89 minut mýho života :(
Pod kupolí (2013) (seriál)
Nejdřív nadchlo, ale postupem času nudilo a otravovalo :-( Moc tomu nepřidají ani ty spousty WTF momentů a častý debilni chování postav.
Westernstory (2011)
Strašná kravina, ale...nevím proč, ale tady u mě neplatí pravidlo rozumu a na tohle se v případě nudy podívám kdykoliv znova a znova ;-) To prostě nepochopíš... :-D
Chappie (2015)
Čtyři hvězdy za zpracování, jedna za příběh...sumasumárum podprůměr...a to jsem se tak těšil :-(