Poslední recenze (41)
Madagaskar 3 (2012)
Ten film je tak ulítlí, přehnaný, šílený a psychedelický, až je dobrý. U každé scény s kapitánkou Chantal DuBois jsem si říkal "Ježíší, to jsou volové!" a potutelně se usmíval. Hans Zimmer skvěle zakomponoval současné pop hity do soundtracku. Kéž by takhle dopadla i Doba ledová 4. To už je ale jiný příběh.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Celou dobu tušíte, že tenhle film dospěje do bodu, kdy se všechny linky propojí a všechno se posere. Kdyby to v tom bodě skončilo, byl by to parádní film, jenže to by to pak nebyla romantická komedie. Ale nevadí, i tak tak jsem se bavil královsky a to hlavně díky hereckému obsazení a faktu, že si film párkrát udělá srandu sám ze sebe. Takže, přimhouřím-li oči nad předvídatelným koncem dám za 5*.
Johnny English se vrací (2011)
Po celou dobu filmu jsem měl na tváři takový ten debilní úsměv, sem tam jsem se zasmál nahlas a asi 2x jsem se řechtal jak blbec. Trapně mi bylo naštěstí opravdu jen výjimečně. původně jsem chtěl 3,5 zaokrouhlit na 3, ale kuchařská vložka v závěrečných titulcích mě donutila přimhouřit všechny oči a dát 4*. Pokud jste fanoušky Atkinsona, očekáváte umírněnější gagy, než jaké nadejte Beanovi a smíříte se s předvídatelným epizodickým dějem, pak stačí jen vypnout a film si užijete. Zaručeně.